|
|||
Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, PraktykaWydawnictwo Naukowe PWNCena: Autor: Dave Chaffey ISBN: 978-83-01-18361-5 Ilość stron: 800 Data wydania: 03/2016 Oprawa: Miękka Format: 20.5x28.5cm Wydawnictwo: Naukowe PWN • Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy? „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” to źródło odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Książka, będąca światowym bestsellerem zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Publikacja zawiera także: Książka przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem cyfrowym – od studentów po menedżerów. Dzięki „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” zrozumiesz zasady, jak je zastosować w swojej organizacji. Książka informatyczna: Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |