|
|||
Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego TłumuWydawnictwo OnepressCena: Autor: Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak ISBN: 978-83-283-0341-6 Ilość stron: 280 Data wydania: 04/2015 Oprawa: Miękka Format: 140x208 Wydawnictwo: Onepress WE the CROWD Czym jest crowdfunding? Na to pytanie prościej jest odpowiedzieć przez zaprzeczenie. Crowdfunding nie jest: finansowaniem społecznościowym, piramidą finansową ani bezzwrotną pożyczką uzyskaną od wielu osób. Jest za to demokratyczną i cyfrową metodą finansowania projektów, w ramach której dowolna osoba głosuje swoimi pieniędzmi na jakiś pomysł w zamian za konkretną korzyść. Jest także demokratyczną formą marketingu, łączącą zaufanie i dialog z gospodarką doświadczeń i mechanizmami społecznościowymi. Innymi słowy, crowdfunding to taka forma kapitalizmu, w której o realizacji danego pomysłu decyduje Tłum. Crowdfunding w Polsce rośnie w siłę w miarę rozwoju inwencji i zaradności cyfrowego Tłumu. Coraz więcej artystów, startupów, a nawet organizacji charytatywnych zwraca się bezpośrednio do swoich społeczności w celu pozyskania funduszy na realizację kapitalnych, potrzebnych projektów. To jednak wciąż za mało! Autorzy tej książki zebrali i usystematyzowali wiedzę, którą dzielą się za pośrednictwem poświęconego crowdfundingowi bloga. Dziś oddają w Twoje ręce nie tylko bazę teoretyczną, ale przede wszystkim zestaw narzędzi pozwalających przekonać się, co o Twoich pomysłach sądzi Tłum, który może zadecydować o przyszłości Twoich projektów. UWAGA – wydanie tej książki zostało częściowo sfinansowane w ramach crowdfundingu! Spis treści: Rozdział 1. Wprowadzenie teoretyczne (15)
Rozdział 2. Niezbędnik (49)
Rozdział 3. Dziennik kampanii (235)
Zakończenie (267) Słowniczek pojęć (271) Honorowa lista wspierających (280) Książka informatyczna: Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |