CorelDraw X6 PL Ćwiczenia praktyczneWydawnictwo HELION
Cena: 24.90 zł 17.93zł
Autor: Roland Zimek ISBN: 978-83-246-5183-2 Ilość stron: 176 Data wydania: 10/2012 Format: 140x208 Wydawnictwo: HELION
Szukasz narzędzia graficznego, które spełni Twoje oczekiwania? Wypróbuj CorelDRAW X6!
- Jak tworzyć i edytować grafikę wektorową?
- Jak ciekawie formatować teksty i tabele?
- Jak stosować efektowne wypełnienia?
CorelDRAW to bardzo popularny wśród profesjonalistów i zaawansowanych amatorów program graficzny, umożliwiający tworzenie i edytowanie różnego rodzaju obrazów wektorowych. Rozwiązanie to doskonale sprawdza się podczas przygotowywania plakatów, szyldów, reklam, wizytówek, dyplomów, broszur, raportów, a nawet przy tworzeniu skomplikowanych rysunków technicznych. Program cieszy się dużym uznaniem wśród grafików dzięki prostocie używania i rozbudowanym narzędziom edycyjnym, a także sporym możliwościom wykorzystania danych pochodzących z innych aplikacji.
Jeśli chcesz naprawdę dobrze poznać funkcje tego programu i nauczyć się stosować je w praktyce, sięgnij po książkę "CorelDRAW X6 PL. Ćwiczenia praktyczne". Zaprezentowane w niej opisy i zadania szybko wprowadzą Cię w świat grafiki wektorowej, a także pozwolą poznać najlepsze techniki projektowe i skutecznie ich używać. Z książki tej nauczysz się, jak poprawnie tworzyć i edytować różnego rodzaju materiały graficzne, umieszczać i formatować w nich teksty oraz tabele, posługiwać się konturami i wypełnieniami oraz precyzyjnie rysować za pomocą narzędzi oferowanych przez najnowszą wersję programu CorelDRAW.
- Wprowadzenie do grafiki wektorowej
- Podstawowe działania w programie
- Rysowanie kształtów w CorelDRAW
- Edycja i przekształcanie obiektów
- Wprowadzanie i formatowanie tekstów
- Tworzenie i modyfikowanie tabel
- Stosowanie różnych rodzajów wypełnień
- Korzystanie z konturów
- Używanie narzędzi do precyzyjnego rysowania
Wykorzystaj program CorelDRAW X6 do tworzenia profesjonalnych grafik!
Rozdziały:
Rozdział 1. Wstęp (5)
- Opis programu CorelDRAW X6 (5)
- Co nowego w programie? (6)
- Wymagania systemowe (10)
- Różnice między rysunkiem rastrowym a wektorowym (10)
Rozdział 2. Pierwsze kroki (15)
- Uruchamianie programu (15)
- Wygląd ekranu (19)
- Zapisywanie, otwieranie i drukowanie rysunków (23)
- Przydatne informacje (33)
- Okno Podpowiedzi (37)
Rozdział 3. Podstawy rysunku wektorowego (41)
- Rysowanie prostych obiektów (41)
- Nadawanie obiektom kolorów (50)
- Transformacje obiektów (54)
- Tworzenie kopii obiektu (58)
- Kolejność obiektów (63)
- Wybieranie obiektów (64)
- Grupy obiektów (66)
- Blokowanie obiektów (68)
- Wyrównywanie i rozkładanie obiektów (69)
- Zmiana kształtu obiektów (73)
- Ćwiczenia podsumowujące (75)
Rozdział 4. Praca z tekstem i tabelami (87)
- Tekst (87)
- Tabele (104)
- Ćwiczenia podsumowujące (115)
Rozdział 5. Wypełnienia i kontury (117)
- Zmiana ustawień domyślnych (118)
- Wypełnienie jednolite (119)
- Wypełnienie tonalne (125)
- Wypełnienie deseniem (128)
- Wypełnienie teksturą (129)
- Wypełnienie postscriptowe (131)
- Okno dokowane Kolor (132)
- Kontury obiektów (133)
- Okno Właściwości obiektu (138)
- Szybkie wypełnianie części wspólnej (140)
- Ćwiczenia podsumowujące (141)
Rozdział 6. Precyzyjne rysowanie (145)
- Linijki (146)
- Siatka (149)
- Prowadnice (152)
- Dynamiczne prowadnice (155)
- Prowadnice wyrównania (158)
- Przyciąganie do obiektów (160)
- Przyciąganie tekstu do siatki bazowej (163)
- Ćwiczenia podsumowujące (165)
Cena: 24.90 zł 17.93zł
Książka informatyczna: CorelDraw X6 PL Ćwiczenia praktyczne
|