|
|||
Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie IIWydawnictwo Naukowe PWNCena: Autor: Barbara Stawarz-García ISBN: 978-83-01-19669-1 Ilość stron: 180 Data wydania: 11/2017 (wydanie 2) Oprawa: Miękka Format: 978-83-01-19669-1 Wydawnictwo: Naukowe PWN Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm. Książka informatyczna: Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |