księgarnia informatyczna aton.pl

BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!

Wydawnictwo Onepress

Cena:    39.90   9.98zł

BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!


Autor: Scott Stratten

ISBN: 978-83-246-3419-4

Ilość stron: 208

Data wydania: 01/2012

Oprawa: Twarda

Format: 158x235

Wydawnictwo: Onepress


Siła tkwi w relacjach!

  • Media społecznościowe i kapitał społeczny
  • Obsługa klienta w sferze publicznej
  • Marketing wirusowy
  • Autentyzm w newsletterach

Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.

Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.

Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.

Scott Stratten jest prezesem UnMarketing.com oraz ekspertem w obszarze marketingu szeptanego i społecznościowego. Wirusowe materiały wideo opracowane na zlecenie jego klientów zostały wyświetlone ponad 60 milionów razy i wygenerowały bardzo duże przychody. Stratten pojawia się w takich serwisach, jak Mashable.com i CNN.com. Piszą o nim "Wall Street Journal", "USA Today" oraz "FastCompany". Prowadzi wykłady i doradza na całym świecie w zakresie skuteczniejszych metod budowania przez firmy relacji z ich bieżącymi oraz potencjalnymi klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych czy marketingu wirusowego… oraz starej dobrej sztuki rozmawiania.

Rozdziały:
1. Hierarchia zakupów (13)
2. O ekspertach słów kilka (16)
3. Luka zaufania (19)
4. Restauracja, która nie zrozumiała... (22)
5. Kontaktowanie się z potencjalnymi klientami w ciemno (25)
6. Gdy Twoja firma celuje w samo dno (27)
7. Pozyskaj i bądź (31)
8. Dlaczego firmy nie korzystają z mediów społecznościowych (33)
9. Media społecznościowe (i przy okazji kapitał społeczny) (35)
10. Facebook kontra LinkedIn, kontra Twitter (38)
11. Tworzenie platform społecznościowych (42)
12. HARO, czyli przykład tworzenia platformy (47)
13. Reguły gry uległy zmianie. Natychmiastowość i adekwatność (49)
14. Obsługa klienta w sferze publicznej (51)
15. Nie ograniczaj się do najśmielszych (56)
16. Siedem grzechów głównych mediów społecznościowych (58)
17. Jak Twitter odmienił moją działalność (65)
18. Tassimo (71)
19. Twitter lokalnie (74)
20. Domino's Pizza, czyli o sile rozgłosu. Ludzie rozmawiają... (78)
21. Naked Pizza (80)
22. Nie karm trolla (82)
23. Tweetathon (85)
24. Twoja strona internetowa - tradycja kontra nowatorstwo (89)
25. CAPTCHA (98)
26. Luka doznaniowa (101)
27. Podnieść poprzeczkę i już jej nie opuszczać - Cirque de Soleil (103)
28. Mieszanie kawy (105)
29. Luka doznaniowa w małych firmach (111)
30. "Stop - Start - Kontynuacja" w praktyce (113)
31. Zappos (115)
32. Rockport (119)
33. FreshBooks (121)
34. Dlaczego nie należy uczyć się od milionerów (123)
35. Przejrzystość i autentyzm (126)
36. Przejrzystość na Twitterze w moim wykonaniu (128)
37. Przejrzystość na Twitterze w Twoim wykonaniu (130)
38. Partnerzy marketingowi (132)
39. Referencje (134)
40. Bestsellery (136)
41. Dlaczego status "mamy pracującej w domu" nie sprzyja interesom (138)
42. Walmart? Jesteście tam? (140)
43. Nowe pomysły (142)
44. Realizacja pomysłów (145)
45. Seminaria tradycyjne (149)
46. Teleseminaria (153)
47. Teleszczyty (156)
48. Jak i dlaczego zdecydowałem się na e-booka zamiast na organizację szczytu (159)
49. Marketing wirusowy (164)
50. BezMarketing incognito (185)
51. Jak to działa w praktyce (190)
52. Lush (193)
53. Targi (195)
54. Media społecznościowe na imprezach wystawienniczych (202)
55. BezNetworking. Dlaczego spotkania networkingowe to zło (204)
56. BezKoniec

Cena:    39.90   9.98zł


BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!Książka informatyczna: BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.