|
|||
Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gierWydawnictwo Naukowe PWNCena: 69.00zł Autor: Al Sweigart ISBN: 978-83-01-19646-2 Ilość stron: 262 Data wydania: 10/2017 Oprawa: Miękka Format: 16.5x23.5cm Wydawnictwo: Naukowe PWN Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu”, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców! Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu. Nauczysz się tworzyć takie gry, jak: Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa! Książka informatyczna: Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |