księgarnia informatyczna aton.pl

Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier

Wydawnictwo Naukowe PWN

Cena:    69.00zł

Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier


Autor: Al Sweigart

ISBN: 978-83-01-19646-2

Ilość stron: 262

Data wydania: 10/2017

Oprawa: Miękka

Format: 16.5x23.5cm

Wydawnictwo: Naukowe PWN


Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu”, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!

Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!

Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.

Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:
• Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!
• Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem
• Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu
• Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja®
• Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout®, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek
• Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.®

Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!

Cena:    69.00zł


Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gierKsiążka informatyczna: Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.