księgarnia informatyczna aton.pl

Badania jako podstawa projektowania User Experience

Wydawnictwo Naukowe PWN

Cena:    89.00   71.20zł

Badania jako podstawa projektowania User Experience


Autor: Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek

ISBN: 978-83-01-18315-8

Ilość stron: 500

Data wydania: 09/2015

Oprawa: Miękka

Format: 16.5x23.5cm

Wydawnictwo: Naukowe PWN


Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty.

Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach.

Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań.

Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań.

Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami.

Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera:
• pigułkę, czyli najważniejsze cechy i elementy składowe danej metody, tak aby można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu,
• plusy i minusy, ułatwiające szybki dobór metody do danego kontekstu,
• dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać,
• ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować nawet bardzo doświadczonych badaczy,
• przykład, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.

Cena:    89.00   71.20zł


Badania jako podstawa projektowania User ExperienceKsiążka informatyczna: Badania jako podstawa projektowania User Experience
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.