|
|||
10 przykazań propagandyWydawnictwo OnepressCena: Autor: Brian Anse Patrick ISBN: 978-83-246-9558-4 Ilość stron: 232 Data wydania: 02/2015 Oprawa: Miękka Format: 140x208 Wydawnictwo: Onepress To jest permanentna agitacja! Propaganda nie jest dziełem szatana ani czarną magią. Jest raczej czymś w rodzaju „śmieciowego jedzenia” dla umysłu. Osoby, które ją stosują, niczym sprzedawcy hamburgerów wykorzystują fakt, że żyjemy w ciągłym pośpiechu, lubimy łatwe rozwiązania i bywamy zwyczajnie leniwi. Z wielką chęcią wyręczają nas w obowiązku myślenia... Zanim się zorientujemy, wyznajemy już pewne — nie do końca własne — poglądy i opinie. Ta książka to miecz obosieczny. Z jednej strony pomaga zorganizować antypropagandową ochronę w życiu osobistym i zawodowym, a z drugiej — przeprowadzić skuteczny atak. To niezwykle praktyczna lektura dla myślących osób, które nie chcą dać się złapać w sidła PR-owców. Jeśli chcesz być świadomym konsumentem i dojrzałym użytkownikiem mediów, ta książka będzie dla Ciebie niewyczerpanym źródłem wartościowych wskazówek i przemyśleń na temat jednej z najbardziej dynamicznych sił ery informacyjnej. Myśl i nie grzesz więcej wybieraniem drogi na mentalne skróty! Brian Anse Patrick jest profesorem na wydziale komunikacji Uniwersytetu Toledo. Wcześniej zrobił doktorat z badań nad komunikacją na Uniwersytecie Michigan. Jest autorem Rise of the Anti-Media: In-Forming America’s Concealed Weapon Carry Movement oraz The National Rifle Association and the Media: The Motivating Force of Negative Coverage. Jest też znanym amerykańskim ekspertem w dziedzinie kultury posiadania i używania broni palnej, a także specjalistą od historii i technik propagandy. Spis treści: Wstęp (7) Rozdział 1. Przykazanie pierwsze: kontroluj przepływ informacji (33) Rozdział 2. Przykazanie drugie: mów o wartościach i przekonaniach wyznawanych przez odbiorców (53) Rozdział 3. Przykazanie trzecie: ujednoznaczniaj (67) Rozdział 4. Przykazanie czwarte: wykorzystaj presję grupy do kształtowania horyzontalnych przekonań i zachowań odbiorców (95) Rozdział 5. Przykazanie piąte: penetruj poznawczo (115) Rozdział 6. Przykazanie szóste: oddal propagandę od jej źródła (133) Rozdział 7. Przykazanie siódme: dostosuj się do potrzeb i nawyków informacyjnych (143) Rozdział 8. Przykazanie ósme: zaspokajaj potrzeby psychologiczne, duchowe i społeczne (149) Rozdział 9. Przykazanie dziewiąte: personalizuj i dehumanizuj zgodnie z zapotrzebowaniem (165) Rozdział 10. Przykazanie dziesiąte: dozuj prawdę, fakty, logikę i naukę (183) Rozdział 11. Przykazanie jedenaste: pokazuj, że postępujesz etycznie (i nie daj się złapać) (201) Dodatek A. Definicje propagandy (221) Książka informatyczna: 10 przykazań propagandy |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |