|
|||
Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Wydanie 2Wydawnictwo Wolters KluwerCena: Autor: Darren Barefoot, Julie Szabo ISBN: 978-83-264-3379-5 Ilość stron: 276 Data wydania: 07/2014 (wydanie 2) Format: 16.5x23.5cm Wydawnictwo: Wolters Kluwer Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd. Spis treści: Książka informatyczna: Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Wydanie 2 |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |