księgarnia informatyczna aton.pl

Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Wydanie 2

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Cena:    79.00   67.15zł

Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Wydanie 2


Autor: Darren Barefoot, Julie Szabo

ISBN: 978-83-264-3379-5

Ilość stron: 276

Data wydania: 07/2014 (wydanie 2)

Format: 16.5x23.5cm

Wydawnictwo: Wolters Kluwer


Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń.

Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku.

Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
• nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów,
• zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych,
• promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat,
• śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces.

Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.

Spis treści:
1. Czym są media społecznościowe
2. Przygotowanie mediów społecznościowych
3. Łapanie stopa, czyli w poszukiwaniu właściwych blogerów i społeczności
4. Netykieta: trzy czarodziejskie słowa w internecie
5. Zanim zaskoczą cię w windzie: konstruowanie prezentacji
6. Mierzenie sukcesu: monitorowanie sieci
7. Czy marketing w mediach społecznościowych jest ryzykownym przedsięwzięciem?
8. Kontrola zniszczeń w erze cyfrowej
9. Czy MySpace jeszcze się liczy?
10. Zrozumieć Facebooka
11. Wideomarketing na YouTubie i innych serwisach udostępniających filmy
12. Rewolucja Twittera
13. Potęga tłumu: zrozumieć internetowe społeczności i stać się ich częścią

Cena:    79.00   67.15zł


Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Wydanie 2Książka informatyczna: Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Wydanie 2
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.