|
|||
Zarządzanie jakością W dążeniu do doskonałościWydawnictwo C.H. BECKCena: Autor: Katarzyna Szczepańska ISBN: 978-83-255-1600-0 Ilość stron: 432 Data wydania: 03/2011 Format: 16.5x23.8cm Wydawnictwo: C.H. BECK Książka jest pierwszą na rynku polskim publikacją z zarządzania jakością o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki myślenia o organizacji i jej elementach oraz zachodzących między nimi relacjach w ujęciu: rynkowym, funkcjonalnym, zarządczym i społecznym. Jej celem jest przedstawienie teoretycznych podstaw wykorzystania współczesnych koncepcji zarządzania w dążeniu do doskonałości w zarządzaniu jakością. Lektura książki umożliwia zapoznanie się z teoretycznymi podstawami omawianych zagadnień w stopniu wystarczającym do poznania ich istoty oraz znaczenia dla realizacji zasad zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. Autorka omawia m.in.: Publikacja jest adresowana do pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów na kierunkach zarządzania i zarządzania produkcją. Powinna również stanowić wartościową lekturę dla wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw oraz pełnomocników systemów zarządzania jakością zainteresowanych rozwojem wiedzy o jakości. Rozdziały: Część pierwsza. Podstawy doskonałości Rozdział 1. Doskonalenie zarządzania jakością Rozdział 2. Podejścia w zarządzaniu jakością Rozdział 3. Procesy w zarządzaniu jakością Część druga. Współczesne koncepcje w zarządzaniu jakością Rozdział 4. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa Rozdział 5. Zarządzanie wiedzą Rozdział 6. Zarządzanie projektami Rozdział 7. Zarządzanie wartością Rozdział 8. Nowe zarządzanie publiczne 327 Aneks. Modele nagród jakości 343 Książka informatyczna: Zarządzanie jakością W dążeniu do doskonałości |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |