|
|||
Wzornictwo i emocje Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednieWydawnictwo ArkadyCena: Autor: Donald A. Norman ISBN: 978-83-213-4870-4 Ilość stron: 264 Data wydania: 03/2015 Oprawa: Miękka Format: 13.5x20.5cm Wydawnictwo: Arkady Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, dlaczego tanie wino smakuje lepiej, jesli pije je się w ładnych kieliszkach? Dlaczego sprzedaż Macintosha wzrosła, gdy Apple wprowadził na rynek kolorowy komputer iMac? Nowe badania nad emocjami i percepcją pokazały, że atrakcyjne rzeczy naprawdę działają lepiej, co Donald Norman wyczerpująco przedstawia w swojej fascynującej książce. W książce Norman wyjaśnia, dlaczego produkty, których uzywamy, nie powinny wprowadzać w błąd, irytować i frustrować. Tłumaczy, dlaczego muszą być też atrakcyjne, przyjemne i zabawne. Znakomita lektura światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy grube pieniądze na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich. Dobre wzornictwo jest dla nas dobre. Tak podejrzewaliśmy. Teraz, dzięki Noramnowi, zdalismy sobie sprawę, że naprawdę jest dla nas dobre. Spis treści: Prolog. Trzy imbryki Część I. Znaczenie rzeczy Część II. Wzornictwo w praktyce Epilog. Wszyscy jesteśmy projektantami Refleksje osobiste i podziekowania Książka informatyczna: Wzornictwo i emocje Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |