księgarnia informatyczna aton.pl

Unity. Przewodnik projektanta gier

Wydawnictwo HELION

Cena:    69.00   50.37zł

Unity. Przewodnik projektanta gier


Autor: Mike Geig

ISBN: 978-83-283-0017-0

Ilość stron: 416

Data wydania: 02/2015

Oprawa: Miękka

Format: 158x235

Wydawnictwo: HELION


24 h do własnej gry!

Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnym stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według własnego scenariusza, jeżeli chcesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo, to trafiłeś na doskonałą książkę, w całości poświęconą silnikowi Unity!

Ta książka pozwoli Ci poznać zintegrowane środowisko (IDE) oraz dostosować je do własnych potrzeb. Nauczysz się tworzyć obiekty gry i wykonywać na nich operacje, stosować shadery i tekstury oraz korzystać z narzędzi do tworzenia terenu i środowiska Twojej gry. Kolejne rozdziały to interesujące informacje na temat oświetlenia, kamer oraz efektów dźwiękowych. Na sam koniec dowiesz się, jak dopracować stworzoną grę, wdrożyć ją oraz zmodyfikować tak, żeby działała na urządzeniach mobilnych. Dzięki lekturze stworzysz gry: Gauntlet Runner, Captain Blaster, Chaos Ball, Amazing Racer. Przekonaj się, jakie możliwości kryje silnik Unity!

Dowiesz się, jak:
• tworzyć i pracować z obiektami gry, czyli podstawowymi blokami budulcowymi w Unity;
• efektywnie pracować z zasobami w Unity;
• stosować shadery i tekstury w dowolnym obiekcie 3D;
• przygotowywać niezwykłe światy za pomocą oferowanych przez Unity narzędzi przeznaczonych do tworzenia terenu i środowiska;
• wykonywać różne zadania w skryptach, począwszy od przechwytywania danych wejściowych aż po opracowanie skomplikowanych zachowań;
• szybko tworzyć możliwe do wielokrotnego użycia obiekty w postaci prefabrykatów;
• implementować łatwe i intuicyjne graficzne interfejsy użytkownika;
• tworzyć zdumiewające efekty za pomocą nowego w Unity systemu cząsteczek o nazwie Shurinken;
• wykorzystać pełne możliwości nowego w Unity systemu animacji o nazwie Mecanim;
• zintegrować dźwięk 2D i 3D z tworzonymi grami;
• używać wbudowanych w urządzenia mobilne przyśpieszeniomierzy i ekranów dotykowych;
• zmodyfikować grę w wersji biurkowej do wersji działającej w urządzeniach mobilnych;
• dopracować i wdrożyć grę.

Zrealizuj swoje marzenie o stworzeniu własnej gry.

Spis treści:
Lekcja 1. Wprowadzenie do Unity (25)
Lekcja 2. Obiekty gry (47)
Lekcja 3. Modele, materiały i tekstury (61)
Lekcja 4. Teren (75)
Lekcja 5. Środowisko (89)
Lekcja 6. Światła i kamery (105)
Lekcja 7. Pierwsza gra - Amazing Racer (125)
Lekcja 8. Skrypty - część 1. (141)
Lekcja 9. Skrypty - część 2. (161)
Lekcja 10. Kolizje (179)
Lekcja 11. Druga gra - Chaos Ball (193)
Lekcja 12. Prefabrykaty (211)
Lekcja 13. Graficzny interfejs użytkownika (225)
Lekcja 14. Sterowanie postaciami (243)
Lekcja 15. Trzecia gra - Captain Blaster (259)
Lekcja 16. Systemy cząsteczek (277)
LekcjA 17. Animacje (293)
Lekcja 18. Animator (307)
Lekcja 19. Czwarta gra - Gauntlet Runner (325)
Lekcja 20. Dźwięk (345)
Lekcja 21. Programowanie na platformach mobilnych (359)
Lekcja 22. Kolejne wersje gier (371)
Lekcja 23. Dopracowanie i wdrożenie (383)
Lekcja 24. Zakończenie (397)

Cena:    69.00   50.37zł


Unity. Przewodnik projektanta gierKsiążka informatyczna: Unity. Przewodnik projektanta gier
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.