księgarnia informatyczna aton.pl

Tworzenie modeli biznesowych Podręcznik wizjonera

Wydawnictwo Onepress

Cena:    69.00   48.99zł

Tworzenie modeli biznesowych Podręcznik wizjonera


Autor: Alexander Osterwalder, Yves Pigneur

ISBN: 978-83-246-3059-2

Ilość stron: 288

Data wydania: 02/2012

Format: 240x190

Wydawnictwo: Onepress


Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo - dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur

  • Stworzony przez niesamowitą grupę 470 praktyków z 45 krajów
  • Opisuje tradycyjne i najnowocześniejsze modele biznesowe oraz ich dynamikę
  • Przedstawia techniki systematycznego tworzenia i wdrażania nowych rozwiązań
"Ryzykowne!", "Skazane na porażkę!", "To na pewno się nie przyjmie!"

A jednak! Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords — odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu… Powiedzieć, że dziś mają się świetnie, to za mało! Dzięki temu, że wyszły poza utarte schematy, wręcz wywróciły je do góry nogami, stały się przełomowymi biznesowymi modelami naszych czasów i przyniosły niewyobrażalne zyski!

Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne? Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces?

Za większością porażek dotyczących nowych rozwiązań stoi po prostu ich… nieuporządkowanie i niedopracowanie! Ale czy wdrażanie innowacji można w ogóle w jakiś sposób uporządkować? Nadeszła pora, by zmienić sposób myślenia o tworzeniu nowoczesnych modeli biznesowych.

Rozdziały:

Szablon
  • Definicja: Model biznesowy (18)
  • Dziewięć elementów fundamentalnych (20)
  • Szablon modelu biznesowego (48)
Schematy
  • Rozdzielanie (60)
  • Długi ogon (70)
  • Platformy wielostronne (80)
  • FREE jako model biznesowy (92)
  • Otwarte modele biznesowe (112)
Projekt
  • Z inspiracji klienta (130)
  • Kreowanie pomysłów (138)
  • Myślenie wizualne (150)
  • Tworzenie prototypów (164)
  • Opowiadanie historii (174)
  • Scenariusze (184)
Strategia
  • Otoczenie modelu biznesowego (204)
  • Ocena modelu biznesowego (216)
  • Perspektywy modelu biznesowego (230)
  • Zarządzanie wieloma modelami biznesowymi (236)
Proces
  • Proces projektowania modelu biznesowego (248)
Perspektywa
  • Perspektywa (266)
Posłowie
  • Skąd się wzięła ta książka? (278)
  • Bibliografia (280)
Cena:    69.00   48.99zł


Tworzenie modeli biznesowych Podręcznik wizjoneraKsiążka informatyczna: Tworzenie modeli biznesowych Podręcznik wizjonera
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.