|
|||
Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScriptWydawnictwo HELIONCena: 32.90zł Autor: Mario Andres Pagella ISBN: 978-83-246-3888-8 Ilość stron: 136 Data wydania: 03/2012 Format: 168x237 Wydawnictwo: HELION Masz konto na Facebooku? Pewnie, że tak - wszyscy mają! Musiałeś więc zauważyć gry dostępne w tym serwisie. Może nie oszałamiają fotorealistyczną grafiką i superdynamiczną akcją, mają jednak to coś. Nazywa się to grywalność. Frajda ze współzawodniczenia nie da się niczym zastąpić. Popularność tego typu gier gwałtownie rośnie, a firma, która wyprodukowała prawdopodobnie najbardziej znaną z nich - Farmville - właśnie wchodzi na giełdę! Dzięki tej książce również i Ty będziesz mógł spróbować szczęścia. W trakcie lektury dowiesz się, jak wykorzystać nowości HTML5 i CSS3 do osiągnięcia interesujących efektów, takich jak rzut izometryczny. Ponadto zobaczysz, jak wzbogacić aplikację o efekty dźwiękowe oraz przygotować atrakcyjny interfejs użytkownika. Wiedza tutaj zawarta pozwoli Ci na przygotowanie kompletnej gry z pomocą HTML5, CSS3 i JavaScriptu, a następnie zintegrowanie jej z Facebookiem. Teraz to, czy zdobędziesz popularność i osiągniesz sukces finansowy, zależy tylko i wyłącznie od Twojej pomysłowości oraz kreatywności! Przygotuj grę, która będzie:
Zaistniej na rynku gier komputerowych. Rozdziały: 1. Podstawy grafiki: płótno i duszki (13)
2. Zmiana perspektywy (51) 3. Interfejs użytkownika (67)
4. Dźwięki w HTML5 i optymalizacja przetwarzania (83)
5. Niech świat pozna Twoją grę! (103)
Książka informatyczna: Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |