księgarnia informatyczna aton.pl

Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku

Wydawnictwo HELION

Cena:    39.90   9.98zł

Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku


Autor: Michael Hyatt

ISBN: 978-83-246-6299-9

Ilość stron: 304

Data wydania: 10/2013

Oprawa: Miękka

Format: 140x208

Wydawnictwo: HELION


Michael Hyatt pisarz z list bestsellerów „New York Timesa”

Michael Hyatt, jeden z pionierów sieci społecznościowych i blogowania, dzieli się swoimi pomysłami. To gwarancja udanej kampanii, mającej na celu zwiększenie widoczności w Internecie. Czerp z jego doświadczeń i zaoszczędź sobie frustracji. Zyskaj czas i pieniądze, korzystając z jego szczegółowych wskazówek.

Jak zyskać wpływy i zdobyć lojalnych fanów?

Do właścicieli firm, specjalistów ds. PR i marketingu, pisarzy, mówców, sprzedawców, polityków i wszystkich tych, którzy chcą, aby ich przekaz dotarł do jak najszerszego grona WŁAŚCIWYCH odbiorców! Jeśli chcesz zostać usłyszany, wykorzystaj ekspercki przepis na przyciągnięcie uwagi i spraw, by Twój głos wybił się ponad wirtualny zgiełk!

Naucz się tworzyć trwałe związki oparte na pasji i lojalności, dzięki którym Twoja publiczność będzie wiernie za Tobą podążać. Dowiedz się, jak stworzyć własną platformę - środek, za pośrednictwem którego dotrzesz do Twoich aktualnych lub potencjalnych fanów i klientów. W tej książce znajdziesz praktyczne wskazówki, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez proces tworzenia solidnej konstrukcji: Twojej wirtualnej sceny, w skład której wejdą strony internetowe, blogi, aplikacje i serwisy społecznościowe wraz z planem zarządzania tym genialnym konglomeratem.

Michael Hyatt jest prezesem wydawnictwa Thomas Nelson, profesjonalnym blogerem, pisarzem i mówcą. Jego blog niezmiennie zajmuje jedno z trzech pierwszych miejsc w rankingu źródeł poświęconych zagadnieniom produktywności, przywództwa, wydawnictw i marketingu w mediach społecznościowych.

Spis treści:

  • Wprowadzenie. Świat jest teatrem (15)
CZĘŚĆ PIERWSZA. ZACZNIJ OD WOW! (21)

  • 1. Stwórz atrakcyjny produkt (23)
  • 2. (Przy)gotuj produkt na ogniu fascynacji (27)
  • 3. Wyjdź ponad oczekiwania rynku (33)
  • 4. Uwaga na przeszkody (40)
  • 5. Nie gódź się na mizerię (42)
  • 6. Wybierz dla swojego produktu łatwą do zapamiętania nazwę (46)
  • 7. Stylowe opakowanie dla niezapomnianego wrażenia (50)
CZĘŚĆ DRUGA. PRZYGOTOWANIA DO STARTU (55)

  • 8. Weź na siebie odpowiedzialność (57)
  • 9. Myśl o czymś większym! Nie... o jeszcze większym! (60)
  • 10. Zdefiniuj cele swojej platformy (64)
  • 11. Stwórz prezentację wynoszącą (67)
  • 12. Skonfiguruj narzędzia tworzenia marki (71)
  • 13. Skompletuj załogę (75)
  • 14. Zadbaj o świetne referencje (80)
  • 15. Zrób sobie świetne zdjęcie portretowe (84)
  • 16. Opracowanie zestawu niezbędnika medialnego w trybie online (87)
CZĘŚĆ TRZECIA. ZBUDUJ BAZĘ DOMOWĄ (97)

  • 17. Zapoznanie z modelem platformy (99)
  • 18. Koncentracja wysiłków w trybie online (102)
  • 19. Strzeż się samozwańczych ekspertów mediów społecznościowych (105)
  • 20. Rozpocznij pisanie nowego bloga (lub reaktywuj stary) (108)
  • 21. Sam twórz zawartość swojego bloga (115)
  • 22. Korzystaj z szablonu wpisu (117)
  • 23. Stwórz listę pomysłów na artykuły (120)
  • 24. Twórz swoje wpisy szybciej (124)
  • 25. Twórz nagrania wideo z wywiadów (128)
  • 26. Nie zatrudniaj korektora (132)
  • 27. Chroń swoją własność intelektualną (134)
  • 28. Unikaj typowych błędów blogerów (138)
  • 29. Stwórz lepszą stronę "O mnie" (142)
  • 30. Opracowanie stron docelowych (150)
  • 31. Tworzenie strony poświęconej wystąpieniom publicznym (155)
  • 32. Zapomnij o statystykach (na razie) (164)
CZĘŚĆ CZWARTA. DOTRZEĆ JAK NAJDALEJ (167)

  • 33. Pożegnaj starą formę marketingu (169)
  • 34. Zrozum, co nie jest ważne (173)
  • 35. Generowanie większego ruchu na blogu (176)
  • 36. Tworzenie listy subskrybentów (182)
  • 37. Promuj swoje wcześniejsze wpisy (187)
  • 38. Publikuj wpisy gościnne (191)
  • 39. Podaruj kilka przedmiotów (194)
  • 40. Nie trać już swoich czytelników (198)
  • 41. Zwróć uwagę na te dane (200)
  • 42. Zaprzyjaźnij się z Twitterem (203)
  • 43. Opanuj podstawy Twittera (207)
  • 44. Nie rezygnuj z Twittera! (215)
  • 45. Poświęć trzydzieści minut dziennie (219)
  • 46. Zbierz więcej obserwatorów (221)
  • 47. Jak bronić się przed kliknięciami na przycisk "Przestań obserwować"? (227)
  • 48. Wykorzystaj Twittera do promowania swojego produktu (231)
  • 49. Stwórz fan page na Facebooku (235)
  • 50. Zastosuj spójną strategię kreowania marki (239)
  • 51. Bądź przygotowany do wykorzystania mediów tradycyjnych (241)
CZĘŚĆ PIĄTA. ZAANGAŻUJ SWOJE PLEMIĘ (247)

  • 52. Zdobądź większą liczbę komentarzy (249)
  • 53. Nie odpowiadaj na wszystkie komentarze (252)
  • 54. Niech rozmowa będzie na poziomie (254)
  • 55. Opracowanie polityki reguł komentowania (257)
  • 56. Stosuj zasadę 20-do-1 (260)
  • 57. Monitoruj swoją markę (262)
  • 58. Broń swojego wizerunku (265)
  • 59. Nie dokarmiaj trolli (273)
  • 60. Zarabianie na blogu (275)
  • WNIOSKI. Zrób pierwszy krok (279)

  • DODATEK A. Zgodność z wytycznymi FTC (281)
  • DODATEK B. Pomysły dla powieściopisarzy (287)
  • Zasoby (291)
  • Podziękowania (295)
  • O autorze (297)
  • Skontaktuj się z autorem (299)
Cena:    39.90   9.98zł


Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełkuKsiążka informatyczna: Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.