księgarnia informatyczna aton.pl

Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii

Wydawnictwo HELION

Cena:    34.90   25.48zł

Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii


Autor: Eryk Mistewicz

ISBN: 978-83-246-7899-0

Ilość stron: 200

Data wydania: 11/2014

Format: 140x208

Wydawnictwo: HELION


Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół - jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz - produktu ze świata nowych mediów.

„Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech… 140 znaków… I cała litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest słaby, zły, niepotrzebny. Później zapadła cisza. A potem nagle okazało się, że Twitter stał się najważniejszym narzędziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji.

Bez Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza dziennikarzy, którzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Ale oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm, komunikacji marketingowej, staje się jednym z głównych narzędzi w działach PR. Twitter zmienił sposób komunikacji, a strategie jego zastosowania, które rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek rozwoju nowych mediów. I o tym jest ta książka”.

Ta książka to jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o świecie nowych mediów - tak jak definiuje ten świat jej autor.

Spis treści:
Wstęp (7)
140 mgnień myśli (15)
Sky is the Limit (18)
Dlaczego nie stworzono podobnego serwisu w Polsce? (21)
Twitter na start (23)
Mit pierwszy - Twitter jest za trudny (27)
Mit drugi - Twitter prymitywizuje obraz świata (29)
Mit trzeci - Twitter nic mi nie da (31)
Mit czwarty - Twitter jest zdominowany przez prawicę (lub przez lewicę) (33)
Mit piąty - Twitter jest dla polityków, dla osób zainteresowanych polityką (35)
Mit szósty - Twitter nie przyniesie nam dochodu (36)
Mit siódmy - Twitter zabiera czas (37)
Mit ósmy - Twitter to rzeka bez końca, bez szansy na opanowanie (38)
Mit dziewiąty - Twitter to użeranie się - jak w innych miejscach sieci - z trollami (39)
Mit dziesiąty - Twitter nie ma przyszłości (41)
Początek na Twitterze (42)
Jak zwiększać swój zasięg na Twitterze? (43)
Kto jest followersem wartościowym? (44)
Jak dać się zauważyć innym? (46)
Co jest wartościową treścią? (48)
Narracje cyfrowe budują zasięg (49)
Gra hashtagami (50)
Gra retweetami (53)
Gra ilustracją (54)
Gra Vine (55)
Gra zaczepkami (56)
Gra przyciskiem "Ulubione" (58)
Wiadomości prywatne (59)
Sekret udanego wpisu (60)
Nie dla "tykania" na Twitterze (61)
Blokowanie uciążliwych followersów (62)
Blokowanie followersów przez urzędników państwowych (64)
Dlaczego nie widzimy części wpisów? (65)
Piątkowe święto Twittera możliwością zyskania kolejnych followersów (66)
Tajemnicze sposoby na zwiększenie propagacji wpisu (68)
Listy tematyczne (70)
Skaning w poszukiwaniu interesujących Twitterowiczów (71)
TweetUpy i konferencje w świecie nowych mediów (72)
Live Tweeting (74)
Please RT (75)
Jak nie tracić followersów? (76)
Unfollow nie jest wypowiedzeniem wojny (78)
Konta zamknięte (79)
Łączenie kont Twittera z innymi serwisami (80)
Automatyczna publikacja wpisów (82)
Sieć - zabójca reputacji (83)
Kasowanie wpisów (87)
Twitter - opowiadanie swoich historii (88)
Wsłuchaj się w najlepszych (93)
Jak zwiększać widoczność firmy? (95)
Marka na Twitterze (96)
20 najpopularniejszych marek w świecie 140 znaków (99)
Twitter zostaje w firmie (101)
Twitter narzędziem human resources (103)
Od klasycznego marketingu do marketingu zaangażowanego (105)
Ile kosztuje wpis na Twitterze? (106)
Organizacja promocji na Twitterze (107)
Twitter pomaga zatrudniać (109)
Bad buzz, czyli kryzys w 140 znakach (110)
Kryzys na Twitterze się zaczyna, na Twitterze ewoluuje, na Twitterze dogasa (112)
Prezes na Twitterze (115)
Marka w 140 znakach (117)
Twoja marka królem Twittera (118)
Dobre praktyki instytucji publicznej na Twitterze (120)
Dekalog Twittera dla polityków (123)
Dekalog Twittera dla wyborców (125)
Nie ma jednego Twittera (128)
Kogo śledzić - kogo dodać do obserwowanych? (130)
Czy to dziennikarze nadają ton Twitterowi? (131)
100 najciekawszych kont na Twitterze w Polsce (133)
10 najpopularniejszych Twitterowiczów świata (146)
Jak uniknąć fałszywych kont? (147)
Weryfikacja informacji podawanych na Twitterze (148)
Ekosystem otwarty. API (151)
Jak uniknąć wirusa? (153)
Geolokalizacja, czyli wzmożona uwaga (154)
Tendencje, czyli trendy (155)
Więcej niż Twitter (156)
Integracja z systemem mediów własnych (158)
Koniec Twittera (163)
Twitter - polecamy (165)

Cena:    34.90   25.48zł


Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opiniiKsiążka informatyczna: Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.