księgarnia informatyczna aton.pl

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

Wydawnictwo Onepress

Cena:    39.90   28.33zł

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center


Autor: Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz

ISBN: 978-83-246-9250-7

Ilość stron: 216

Data wydania: 02/2015

Oprawa: Miękka

Format: 140x208

Wydawnictwo: Onepress


Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić?

Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań:
• Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?
• Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy?
• Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania?
• Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?

Pytania można mnożyć...

Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań.

Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.

UWAGA! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.

Spis treści:

Wstęp (7)
Jak czytać książkę (11)

CZĘŚĆ I: TELEMARKETER
Rozdział 1. Ja, Telemarketer (15)
Rozdział 2. Ja i moi klienci (69)
Rozdział 3. Ja i moje rozmowy (89)

CZĘŚĆ II: MENEDŻER TELEMARKETINGU
Rozdział 4. Kompetencje niezbędne w call center (167)
Rozdział 5. System call center (181)
Rozdział 6. Zamiast zakończenia (195)

Dodatek A: Zarządzanie przez grywalizację (197)

Cena:    39.90   28.33zł


Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call centerKsiążka informatyczna: Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.