|
|||
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call centerWydawnictwo OnepressCena: Autor: Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz ISBN: 978-83-246-9250-7 Ilość stron: 216 Data wydania: 02/2015 Oprawa: Miękka Format: 140x208 Wydawnictwo: Onepress Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić? Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań: Pytania można mnożyć... Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania. UWAGA! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center. Spis treści: Wstęp (7) CZĘŚĆ I: TELEMARKETER CZĘŚĆ II: MENEDŻER TELEMARKETINGU Dodatek A: Zarządzanie przez grywalizację (197) Książka informatyczna: Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |