|
|||
Strategia konkurencjiWydawnictwo MT BiznesCena: Autor: Michael E. Porter ISBN: 978-83-621-9578-7 Ilość stron: 460 Data wydania: 12/2010 Oprawa: Twarda Format: 158 x 233 Wydawnictwo: MT Biznes Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu. Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat - zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.
Główne zagadnienia omawiane w tej książce to: Książka informatyczna: Strategia konkurencji |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |