księgarnia informatyczna aton.pl

Społeczne aspekty nowych mediów

Wydawnictwo Naukowe PWN

Cena:    49.90   36.43zł

Społeczne aspekty nowych mediów

Autor: Jan van Dijk

ISBN: 978-83-01-16290-0

Ilość stron: 392

Data wydania: 08/2010

Podręcznik jest uznanym na całym świecie, całościowym wprowadzeniem do socjologicznej analizy wpływu nowych mediów na życie społeczne, zarówno w jego wymiarze prywatnym, jak i publicznym.

Autor przedstawia technologiczne, ekonomiczne, polityczne, socjologiczne, kulturowe i psychologiczne aspekty nowych mediów.

Ukazuje rewolucję medialną, jaka przetoczyła się w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat, zwłaszcza rozpowszechnienie Internetu, telefonii komórkowych, sieci komputerowych oraz zarysowuje główne perspektywy badania i rozumienia współczesnego, globalnego społeczeństwa sieci.

Cena:    49.90   36.43zł


Społeczne aspekty nowych mediówKsiążka informatyczna: Społeczne aspekty nowych mediów
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.