|
|||
Shadery Zaawansowane programowanie w GLSLWydawnictwo Naukowe PWNCena: Autor: Karol Sobiesiak ISBN: 978-83-01-18199-4 Ilość stron: 344 Data wydania: 06/2015 Oprawa: Miękka Format: 16.5x23.5cm Wydawnictwo: Naukowe PWN Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje się coraz popularniejsze. Dzieje się tak przede wszystkim z powodu dynamicznie rozwijającego się rynku gier i zapotrzebowania na deweloperów w tej dziedzinie, ale również z powodu wysokich możliwości obliczeniowych dostarczanych przez te układy. Shadery (programy wykonywane przez GPU) w przeciągu kilku ostatnich lat znacząco się rozwinęły. Aktualnie w OpenGL 4.5 dostępnych jest ich sześć, co jest znacznym wzrostem w stosunku do dwóch, w nadal wszechobecnym, choć archaicznym już OpenGL 2.1. Są one wykorzystywane głównie do zadań związanych z odwzorowywaniem fizycznych własności świata w celu wyświetlania realistycznej grafiki trójwymiarowej, ale także coraz częściej do rozwiązywania bardziej ogólnych problemów natury matematycznej i algorytmicznej. Książka ta zawiera wyczerpujący opis języka programowania shaderów GLSL w wersji 4.50. Stanowi ona niezbędnik dla każdego kto zamierza szybko odnaleźć się w nowoczesnej grafice trójwymiarowej. Dowiesz się: Powinieneś znać: Spis treści: 1. Wstęp 2. Zrozumieć GPU 3. Potok renderujący OpenGL 4. Podstawy programowania 5. Dane 6. Programowanie potoku renderującego 7. Mechanizmy uzupełniające 8. Shader obliczeniowy Książka informatyczna: Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |