|
|||
Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big DataWydawnictwo Naukowe PWNCena: Autor: Grzegorz Błażewicz ISBN: 978-83-01-18741-5 Ilość stron: 186 Data wydania: 11/2016 Oprawa: Miękka Format: 16.5x23.5cm Wydawnictwo: Naukowe PWN Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych. Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy. „Rewolucja z Marketing Automation” przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na: Co wyróżnia książkę? W funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach. O Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie. Grzegorz Błażewicz – Założyciel i Prezes Zarządu SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu, z której dziś korzysta 5000 firm w 40 krajach świata. Książka informatyczna: Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |