|
|||
Psychologia konsumentaWydawnictwo Naukowe PWNCena: Autor: Katarzyna Stasiuk , Dominika Maison ISBN: 978-83-01-19486-4 Ilość stron: 456 Data wydania: 07/2017 Oprawa: Miękka Format: 16.5x23.5cm Wydawnictwo: Naukowe PWN • Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: Książka informatyczna: Psychologia konsumenta |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |