księgarnia informatyczna aton.pl

Psychologia konsumenta

Wydawnictwo Naukowe PWN

Cena:    79.00   63.20zł

Psychologia konsumenta


Autor: Katarzyna Stasiuk , Dominika Maison

ISBN: 978-83-01-19486-4

Ilość stron: 456

Data wydania: 07/2017

Oprawa: Miękka

Format: 16.5x23.5cm

Wydawnictwo: Naukowe PWN


• Dlaczego kupujemy produkty luksusowe?
• Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością?
• Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu?

Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.

Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
• klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
• analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
• perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Cena:    79.00   63.20zł


Psychologia konsumentaKsiążka informatyczna: Psychologia konsumenta
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.