|
|||
Przepis na sprzedaż Wydanie IIWydawnictwo OnepressCena: 39.00zł Autor: Agnieszka Maziarz-Lipka ISBN: 978-83-246-3538-2 Ilość stron: 184 Data wydania: 04/2012 Format: 140x208 Wydawnictwo: Onepress Pamiętasz tę regułę, która mówiła, że zadowolony klient powie o Tobie trzem potencjalnym klientom, a niezadowolony trzynastu? Już dawno nieaktualna. Spójrz chociażby na sklepy internetowe - jeśli zrobisz w nich zakupy, właściciele sami proszą cię o wystawienie oceny. I już pojawia się informacja od setek zadowolonych (lub niezadowolonych) klientów. Dostępność oznacza też coraz większą konkurencję. Kiedy klient szuka usługi, produktów, już nie otrzymuje trzech ofert, ale kilkadziesiąt. Niech jednak nie martwi Cię to za bardzo. Jeśli jesteś dobry. Handlowanie dobrze podane! Kapitalizm sprzedawcami stoi. Często jednak klienci mogą tylko westchnąć i dodać "niestety". Dlaczego? Ponieważ, mimo iż kochamy kupować, nie lubimy większości handlowców. Niecierpliwi, natrętni i bez wiedzy merytorycznej - tak zwykle postrzegani są sprzedawcy. Ta informacja jest dla Ciebie jednocześnie zła i dobra. Zła, ponieważ trzeba włożyć dodatkowy wysiłek, by przekonać do siebie negatywnie nastawionego klienta. Dobra, ponieważ ten dodatkowy wysiłek procentuje - stajesz się dla niego wyjątkowym handlowcem, wyróżniającym się spośród tłumu tych kiepskich i niekompetentnych. Drugie wydanie bestsellerowej książki Agnieszki Maziarz-Lipki dojrzało wraz z rynkiem. Podstawowe składowe przepisów na dobrą sprzedaż pozostały bez zmian, jednak świat poszedł do przodu. W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali. Pamiętaj przy tym, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem. Jednak mogę Ci coś obiecać - jeśli tylko konsekwentnie odrobisz zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie tylko formalnością. Rozdziały: Część I: Przygotowanie (13) Rozdział 1. Przygotowanie do sprzedaży (15) Rozdział 2. Przygotowanie oferty pisemnej (57) Część II: Rozmowa (71) Rozdział 3. Rozmowa telefoniczna z klientem (73) Rozdział 4. Bezpośrednia rozmowa z klientem (99) Rozdział 5. Prezentacja oferty (119) Część III: Nie ma trudnych klientów, są tylko trudne sytuacje (141) Rozdział 6. Sytuacje trudne (143) Rozdział 7. Trochę o stresie (169) Książka informatyczna: Przepis na sprzedaż Wydanie II |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |