księgarnia informatyczna aton.pl

Projektowanie gier Podstawy Wydanie II

Wydawnictwo HELION

Cena:    129.00   91.59zł

Projektowanie gier Podstawy Wydanie II


Autor: Ernest Adams

ISBN: 978-83-246-2781-3

Ilość stron: 800

Data wydania: 11/2010 (wydanie 2)

Format: 168x237

Wydawnictwo: HELION


Według analityków wartość globalnego rynku gier komputerowych w 2012 roku ma wynieść 68 miliardów dolarów. Robi wrażenie? Jakby tego było mało, roczny wzrost szacowany jest na 10%! Dlatego warto walczyć o każdy procent czy promil tego tortu. Chętnych jest wielu, szanse ma kilku. W dawnych czasach liczył się pomysł, w dzisiejszych sprawa jest o wiele bardziej skomplikowana.

Czynników, które decydują o powodzeniu lub porażce, jest zdecydowanie więcej: pomysł, wykonanie i promocja to tylko niektóre z nich. Najważniejszy jest jednak projekt! To on decyduje o tym, czy znajdziesz inwestorów, a Twoja wizja i marzenia zamienią się w namacalny, ceniony produkt na sklepowej półce.

Dzięki tej książce poznasz wszystkie aspekty związane z projektowaniem gier komputerowych. Dowiesz się, z czego powinien składać się dobry projekt, jak się do niego zabrać i jak go zrealizować. W trakcie lektury niejeden raz zadziwi Cię skomplikowanie i interdyscyplinarność tego procesu. Składa się on z wielu etapów, a na każdym z nich bardzo łatwo o błąd.

Poznasz metody definiowania świata gry i jej bohaterów oraz określania ról, jakie gracze będą pełnili w Twoim wirtualnym świecie. Kolejnym, prawdopodobnie najważniejszym elementem, na który autor postara się zwrócić Twoją uwagę, jest grywalność - parametr o decydującym znaczeniu na skali sukcesu. To tylko niektóre tematy poruszane w tej unikatowej książce. Sprawdź spis treści i zobacz, jak szeroki znajdziesz tu zakres informacji!

  • Różnice między grami klasycznymi oraz wideo
  • Etapy procesu projektowania
  • Przygotowywanie koncepcji gry
  • Definiowanie świata gry
  • Rodzaje rozgrywek - kreatywne i ekspresywne
  • Proces projektowania postaci
  • Przygotowywanie fabuły i prowadzenie narracji w grze
  • Rodzaje fabuł
  • Projektowanie interfejsu użytkownika
  • Wykorzystanie efektów dźwiękowych, projektowanie ścieżki dźwiękowej
  • Grywalność
  • Mechanika gier
  • Metody wyważania gier
  • Zasady projektowania poziomów
  • Przegląd gatunków gier

Sprawdź, jak zrealizować Twoje najśmielsze marzenia w dziedzinie gier komputerowych! Poznaj świat projektantów gier komputerowych!

Rozdziały:

Część I: Elementy projektowania gier (31)
Rozdział 1. Gry klasyczne oraz gry wideo (33)
Rozdział 2. Elementy i procesy projektowania (65)
Rozdział 3. Koncepcje gry (103)
Rozdział 4. Światy gry (125)
Rozdział 5. Rozgrywka kreatywna i ekspresywna (157)
Rozdział 6. Projektowanie postaci (171)
Rozdział 7. Opowiadanie historii i narracja (203)
Rozdział 8. Interfejsy użytkownika (255)
Rozdział 9. Rozgrywka (315)
Rozdział 10. Mechanika podstawowa (355)
Rozdział 11. Wyważanie gry (397)
Rozdział 12. Ogólne zasady projektowania poziomów (437)

Część II: Gatunki gier (473)
Rozdział 13. Gry zręcznościowe (475)
Rozdział 14. Gry strategiczne (507)
Rozdział 15. Gry fabularne (545)
Rozdział 16. Gry sportowe (575)
Rozdział 17. Symulacje poruszania się pojazdami (601)
Rozdział 18. Symulacje konstruowania i zarządzania (621)
Rozdział 19. Gry przygodowe (641)
Rozdział 20. Symulacje sztucznego życia i gry logiczne (671)
Rozdział 21. Gry sieciowe (691)

Dodatek A: Projektowanie w celu zachęcenia określonych grup odbiorców (723)
Słowniczek (737)

Cena:    129.00   91.59zł


Projektowanie gier Podstawy Wydanie IIKsiążka informatyczna: Projektowanie gier Podstawy Wydanie II
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.