księgarnia informatyczna aton.pl

Projektowanie dla nowych mediów

Wydawnictwo Naukowe PWN

Cena:    19.90zł

Projektowanie dla nowych mediów

Autor: Tricia Austin, Richard Doust

ISBN: 978-83-01-15355-7

Ilość stron: 192

Data wydania: 05/2008

Pierwsza na polskim rynku, wyjątkowa książka, która prezentuje najnowocześniejsze technologie i narzędzia – nowe media – oferowane grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł komputerowy, m.in. szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, gry internetowe i wszelkie inne środowiska cyfrowe i interaktywne.

Książka opisuje sposoby wykorzystania w projektowaniu graficznym komputerowych technik cyfrowych – środka łączącego słowa, obrazy, animacje, dźwięk –umożliwiających interakcję z użytkownikiem. Pokazuje też jak ich używać na potrzeby telewizji, przy tworzeniu teledysków, gier, animacji, płyt CD czy wystaw; w Internecie – przy projektowaniu witryn, w wyszukiwarkach, blogach, e-learningu, handlu elektronicznym, czy przy tworzeniu gier komputerowych.

Książka przedstawia również tło historyczne nowych mediów, definiuje terminy z nimi związane, opisuje wyzwania stawiane współczesnemu grafikowi i umiejętności niezbędne do pracy w tej branży, ze szczególnym uwzględnieniem stadiów procesu twórczego. Omawia również stosowane technologie, perspektywy na przyszłość oraz przewidywane odkrycia technologiczne i wpływ, jaki będą one miały na pracę projektantów.

Rozdziały:

1. Podstawy

Rys historyczny   25
Wpływ nowych mediów na projektowanie graficzne   33
Nowe horyzonty   37
Podsumowanie    60

2. Projektowanie dla nowych mediów

Terminologia i techniki stosowane w nowych mediach    63
Projektowanie    80
Proces twórczy    85
Podsumowanie    89

3. Internet

Od cyberprzestrzeni do świata rzeczywistego   93
Ścieżki w głąb labiryntu    100
Przestrzeń społeczna    102
Odkrycia i nauka     107
E-learning - nauka przez Internet    108
Sieci intranet i ekstranet    110
Poczta elektroniczna   111
Transmisje cyfrowe     112
Marketing i handel on-line    113
Podsumowanie    116

4. Światy wirtulane

Grafika komputerowa: tworzenie światów realnych i nierealnych   119
Symulatory   123
Studio projektowania graficznego: cyfrowa wyspa     125
Multimedia   128
Cyfrowe efekty specjalne   132
Przemysł gier komputerowych     137
Wirtualne istoty    145
Podsumowanie   146

5. Dalsze kroki

Dlaczego warto projektować dla nowych mediów?   149
Kto może odnieść sukces?    149
Miejsce pracy    151
Małe nie znaczy gorsze   153
Wolny strzelec   156
Tempo pracy   159
Współpraca   160
Jak znależć pierwsza pracę    162
Autoreklama   164
O tym warto pamiętać   169
Podsumowanie    178

Słownik pojęć     180
Literatura uzupełniająca    184
Witryny internetowe     185
Indeks pojęć   187

Cena:    19.90zł


Projektowanie dla nowych mediówKsiążka informatyczna: Projektowanie dla nowych mediów
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.