księgarnia informatyczna aton.pl

Programowanie Jakie to proste!

Wydawnictwo Arkady

Cena:    59.90zł

Programowanie Jakie to proste!


Autor: Carol Vorderman

ISBN: 978-83-213-4895-7

Ilość stron: 224

Data wydania: 04/2015

Oprawa: Miękka

Format: 20.0x23.5cm

Wydawnictwo: Arkady


Pasjonują cię gry komputerowe i animacje? Chcesz się nauczyć pisać własne programy komputerowe?

Programowanie. Jakie to proste! to książka, która wprowadzi wasze dzieci w fascynujący świat programowania komputerowego. Innowacyjne, graficzne podejście do tematu łączy kolorowe ilustracje ze szczegółowymi instrukcjami, dzięki czemu nauka podstaw programowania jest prosta i sprawia radość początkującym.

Ten niecodzienny przewodnik w praktycznych ćwiczeniach przedstawia podstawy dwóch języków programowania: Scratch i Python. Za ich pomocą dzieci stworzą własne gry i animacje, ucząc się przez zabawę. Z książką Programowanie. Jakie to proste! nawet najbardziej skomplikowane tematy stają się łatwe i przystępne.

Z książką Programowanie. Jakie to proste! nawet najbardziej skomplikowane tematy stają się łatwe i przystępne. Ilustrowany podręcznik uczy programowania przez zabawę - stwórz swój pierwszy program!

Spis treści:

1. Czym jest programowanie?
Czym jest program komputerowy?
Zacznij mysleć jak komputer
Zostań programistą

2. Na poczatek - Scratch
Czym jest Scratch?
Instalacja i uruchomienie programu Scratch
Intefejs programu Scratch
Duszki
Kolorowe bloki i skrypty

Program nr 1: Ucieczka przed smokiem
Poruszanie obiektami
Kostiumy
Zabawa w chowanego
Zdarzenia
Proste pętle
Pisaki i żółwie
Zmienne
Obliczenia
Łańcuchy i listy
Współrzędne
Pohałasuj!

Program nr 2: Rzut kostką
Decyzje i rozgałęzienia
Czujniki i wykrywanie
Pętle warunkowe i zagnieżdżone
Przesyłanie komunikatów
Tworzenie bloków

Program nr 3: Małpia awantura
Ekksperymwntuj!

3. Zabawa językiem Python
Czym jest Python?
Instalacja programu Python
Czym jest IDLE?
Błędy

Program nr 4: Gra w duchy
Struktura kodu gry
Działanie programu
Proste rozkazy
Trudniejsze rozkazy
Dwa okna
Zmienne w języku Python
Typy danych
Obliczenia w języku Python
Łańcuchy w języku Python
Dane wejściowe i wyjściowe
Podejmowanie decyzji
Rozgałęzienia
Pętle w języku Python
Petle "while" (podczas gdy)
Wyjscie z pętli
Funkcje

Program nr 5: Śmieszne zadania
Krotki i słowniki
Listy zmiennych
Zmienne a funkcje

Program nr 6: Maszyna do rysowania
Błędy i ich usuwanie
Algorytmy
Biblioteki
Tworzenie okien
kolory i współrzędne
Rysowanie figur geometrycznych
Wprowadzanie zmian
Reagowanie na zdarzenia

Program nr 7: Niszczyciel bąbli
Dalsza nauka

4. Jak działa komputer?
Wnętrze komputera
Ssytem dwójkowy i inne
Symbole i kody
Bramki logiczne
Procesory i pamięć
Niezbędne programy
Przechowywanie danych w plikach
Internet

5. Programowanie wokół nas
Języki programowania
Najsłynniejsi programiści
Zapracowane programy
Gry komputerowe
Aplikacje mobilne
Programowanie stron internetowych
Język JavaScript
Szkodliwe programy
Najmniejsze komputery
Zostań mistrzem programowania
Słowniczek

Cena:    59.90zł


Programowanie Jakie to proste!Książka informatyczna: Programowanie Jakie to proste!
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.