|
|||
Polski e-konsument - typologia, zachowaniaWydawnictwo OnepressCena: Autor: Magdalena Jaciow, Robert Wolny ISBN: 978-83-246-3402-6 Ilość stron: 192 Data wydania: 09/2011 Format: 180x235 Wydawnictwo: Onepress E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług. Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta. Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów — ich cech i zachowań — ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek. W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania: Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów". Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem. Rozdziały: Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne (9) Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodologiczne (27) Rozdział 3. Jaki jest polski e-konsument? - dylematy poznawcze (57) Rozdział 4. Jak kupuje polski e-konsument? - dylematy poznawcze (107) Rozdział 5. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne (167) Książka informatyczna: Polski e-konsument - typologia, zachowania |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |