księgarnia informatyczna aton.pl

Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u

Wydawnictwo HELION

Cena:    34.90   10.47zł

Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u


Autor: Jason Rodriguez

ISBN: 978-83-283-0532-8

Ilość stron: 128

Data wydania: 05/2015

Oprawa: Miękka

Format: 158x235

Wydawnictwo: HELION


Skuteczne kampanie e-mailowe!

E-mail marketing to jedna ze skuteczniejszych i najtańszych form promocji w sieci. Każdego dnia tą drogą wysyłane są niezliczone ilości treści reklamowych. Zastanawiasz się, jak stworzyć unikatową kampanię, która wyróżni się w morzu przeciętnych e-maili marketingowych? Dowiedz się, jak zainteresować potencjalnego klienta! Dobrze przygotowana wiadomość e-mail przybliży Cię do celu.

W tej książce znajdziesz informacje na temat tworzenia nowoczesnych i atrakcyjnych wiadomości e-mail. Na samym początku dowiesz się, jak zaplanować układ wiadomości i dostosować go do różnych typów urządzeń. Zobaczysz też, jak przykroić swój projekt do odpowiedniego formatu dla programów obsługujących pocztę elektroniczną. Osobny rozdział został poświęcony optymalizacji skuteczności kampanii — testom A/B, śledzeniu wiadomości i generowaniu statystyk. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto chce mądrze wykorzystać marketing e-mailowy.

Dzięki tej książce:
• zaprojektujesz atrakcyjną i skuteczną wiadomość e-mail
• stworzysz responsywny kod, obsługiwany przez różne urządzenia
• zweryfikujesz skuteczność swojej kampanii
• poznasz dostępnych dostawców usług mailingowych
• zdobędziesz nowych klientów

Zdobądź nowych klientów dzięki skutecznej kampanii.

Spis treści:

Wstęp (07)

Mechanika e-maili HTML (13)
Wysyłanie e-maili, kwestie prawne i sprawy, o których warto pamiętać przy pozyskiwaniu zgody na wysyłkę korespondencji i rozsyłaniu mailingu do subskrybentów.

Projektowanie nowoczesnego e-maila (29)
Zanim przystąpisz do kodowania, powinieneś podjąć pewne decyzje dotyczące zawartości e-maila oraz jego struktury.

Tworzenie nowoczesnego e-maila (53)
Metody projektowania uniwersalnego, responsywnego e-maila. Przegląd zalecanych technik kodowania oraz rozwiązań często spotykanych problemów.

Optymalizacja pod kątem skuteczności (97)
Wybrane techniki testowania, śledzenia i optymalizacji kampanii mailowych, mające na celu zmaksymalizowanie ich skuteczności.

Następny krok (109)
Źródła (113)
Skorowidz (123)

Cena:    34.90   10.47zł


Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-uKsiążka informatyczna: Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.