księgarnia informatyczna aton.pl

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Wydawnictwo Naukowe PWN

Cena:    44.90   35.92zł

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach


Autor: David Meerman Scott

ISBN: 978-83-01-18295-3

Ilość stron: 320

Data wydania: 10/2015

Oprawa: Miękka

Format: 14.5x20.5cm

Wydawnictwo: Naukowe PWN


Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą.

Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, „asystentów klienta” atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. „Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?” chciałoby się krzyknąć do marketerów.

Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach – i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne.

Cena:    44.90   35.92zł


Nie przeszkadzaj klientowi w zakupachKsiążka informatyczna: Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.