księgarnia informatyczna aton.pl

MS Office 2003 PL w biznesie Tom I i II

Wydawnictwo HELION

Cena:    197.00   139.87zł

MS Office 2003 PL w biznesie Tom I i II

Autor: Sergiusz Flanczewski, Bartosz Gajda, Maria Sokół, Aleksandra Tomaszewska-Adamarek, Roland Zimek

ISBN: 83-246-0545-2

Ilość stron: 1280 (640+640)

Data wydania: 11/2006

Twarda oprawa

Zawiera 2 x CD

Pakiet Microsoft Office to jedno z podstawowych narzędzi informatycznych wykorzystywanych we współczesnych firmach. Znany i rozwijany od lat zestaw aplikacji biurowych zyskał ogromne grono użytkowników. Chyba trudno dziś wyobrazić sobie działanie biura bez możliwości przygotowania pisma w Wordzie, zestawienia wydatków w Excelu czy też prezentacji produktów w programie Power Point. Jednak MS Office oferuje znacznie więcej, niż tylko możliwość tworzenia zwykłych dokumentów tekstowych i prezentacji oraz przeprowadzania prostych obliczeń.

Dzięki książce "MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I" poznasz jedną z aplikacji wchodzących w skład pakietu - arkusz kalkulacyjny Excel. Dowiesz się, jak za pomocą Excela przygotować faktury VAT, oferty, dowody sprzedaży i inne dokumenty przydatne w przedsiębiorstwie. Nauczysz się korzystać z funkcji i formuł oraz przeprowadzać obliczenia matematyczne. Przeczytasz o narzędziach, za pomocą których można wykonywać analizy statystyczne, tworzyć wykresy i zabezpieczać elementy arkusza przed przypadkowymi zmianami.

  • Oferty cenowe i dowody sprzedaży
  • Rachunki i faktury VAT
  • Obliczanie odsetek
  • Tworzenie kalendarzy
  • Analiza danych za pomocą modułu Solver
  • Rejestrowanie i uruchamianie makropoleceń
  • Tabele przestawne i wykresy przestawne
  • Prognozowanie
  • Ochrona danych

Czytając książkę "MS Office 2003 PL w biznesie. Tom II" nauczysz się wykorzystywać aplikacje wchodzące w skład tego pakietu do wykonywania różnych zadań związanych z Twoją pracą. Dowiesz się, jak profesjonalnie przygotować oferty, umowy i korespondencję seryjną, tworzyć prezentacje multimedialne i gromadzić dane w bazie Access a także, jak stworzyć profesjonalną wizytówkę, która pomoże Ci zaistnieć w świecie biznesu. Poznasz sposoby zarządzania pocztą elektroniczną, kontaktami i zadaniami za pomocą MS Outlook oraz dowiesz się, jak wykorzystać zaawansowane możliwości pakietu MS Office do zautomatyzowania najczęściej powtarzanych czynności.

  • Projektowanie dokumentów przeznaczonych do druku
  • Korespondencja seryjna
  • System dokumentacji kadrowej
  • Tworzenie prezentacji
  • Wstawianie elementów graficznych i dźwiękowych do slajdów
  • Obsługa poczty elektronicznej
  • Zarządzanie zadaniami i planowanie spotkań za pomocą MS Outlook
  • Wyszukiwanie i edycja danych w bazie

Poznaj możliwości zastosowania pakietu MS Office. Usprawnij swoją pracę wykorzystując do tego nowoczesne narzędzia informatyczne.

Rozdziały:

CZĘŚĆ I. EXCEL

Rozdział 1. Oferta cenowa - wersja 1.

Rozdział 2. Oferta cenowa - wersja 2.

Rozdział 3. Zmiany zapisu wartości liczbowej na zapis słowny

Rozdział 4. Dowód sprzedaży - ogólny

Rozdział 5. Dowody kupna i sprzedaży dewiz

Rozdział 6. Dowód dostawy

Rozdział 7. Rachunek zwykły

Rozdział 8. Rachunek za usługi

Rozdział 9. Zamówienia

Rozdział 10. Faktura VAT

Rozdział 11. Odsetki - wersja 1.

Rozdział 12. Odsetki - wersja 2.

Rozdział 13. Odsetki ustawowe

Rozdział 14. Kalendarze

Rozdział 15. Ewidencja obecności

Rozdział 16. Ewidencja czasu pracy

Rozdział 17. Rozliczenie paliwa

Rozdział 18. Rejestr zobowiązań finansowych

Rozdział 19. Rejestr należności finansowych

Rozdział 20. Wykresy - graficzna prezentacja danych

Rozdział 21. Narzędzia analizy danych

Rozdział 22. Praca z makrami

Rozdział 23. Obsługa raportów tabeli przestawnej i wykresu przestawnego

Rozdział 24. Audyt i ochrona danych

Rozdział 25. Sortowanie i filtrowanie danych

Rozdział 26. Śledzenie trendów i prognozowanie

Dodatek A. Przegląd najczęściej stosowanych funkcji

Dodatek B. Przegląd najczęściej stosowanych opcji i ustawień programu

CZĘŚĆ II. WORD

Rozdział 1. Wizytówki

Rozdział 2. Zaproszenia i kartki okolicznościowe

Rozdział 3. Identyfikatory i tabliczki informacyjne - grafika i inicjały w korespondencji

Rozdział 4. Oferta

Rozdział 5. Ankiety

Rozdział 6. Korespondencja poufna

Rozdział 7. System obsługi pism wychodzących

Rozdział 8. System dokumentacji zatrudnienia

Rozdział 9. Nalepki samodestrukcyjne

CZĘŚĆ III. POWERPOINT

Rozdział 10. Projektowanie prezentacji

Rozdział 11. Praca z tekstem

Rozdział 12. Obrazy

Rozdział 13. Dźwięk i animacja

Rozdział 14. Zarządzanie prezentacją

CZĘŚĆ IV. OUTLOOK

Rozdział 15. Środowisko pracy

Rozdział 16. Obsługa poczty elektronicznej

Rozdział 17. Książka adresowa i kontakty

Rozdział 18. Kalendarz, notatki i zadania

CZĘŚĆ V. ACCESS

Rozdział 19. Wymiana danych z aplikacjami pakietu Office

Rozdział 20. Importowanie i eksportowanie danych

Rozdział 21. Edycja bazy danych

Zawartość CD:

Płyty CD zawierają pliki przykładów i szablony dokumentów wykorzystane w książce.

Cena:    197.00   139.87zł


MS Office 2003 PL w biznesie Tom I i IIKsiążka informatyczna: MS Office 2003 PL w biznesie Tom I i II
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.