księgarnia informatyczna aton.pl

Moc pozytywnego myślenia w biznesie

Wydawnictwo MT Biznes

Cena:    29.90   25.42zł

Moc pozytywnego myślenia w biznesie


Autor: Scott W. Ventrella

ISBN: 978-83-7746-052-8

Ilość stron: 240

Data wydania: 04/2011

Format: 14.0x21.0cm

Wydawnictwo: MT Biznes


Jedną z najpotężniejszych sił w dzisiejszym biznesie jest ruch pozytywnej psychologii – pokonywanie postaw prowadzących do porażek na własne życzenie oraz rozwijanie naszych talentów i cech pozytywnych.

Wiele z zasad tego nowego myślenia wywodzi się bezpośrednio z koncepcji zawartych w klasycznym bestsellerze Normana Vincenta Peale’a Moc pozytywnego myślenia, który przetłumaczono na czterdzieści dwa języki i sprzedano w ponad 22 milionach egzemplarzy.

Dziś, po latach intensywnych badań teoretycznych i terenowych, we współpracy z Peale Center i najważniejszymi korporacjami USA, Scott Ventrella zaadaptował większość tych koncepcji, tworząc uporządkowany program dla ludzi biznesu, pozwalający im osiągnąć wyższe poziomy wyników w życiu osobistym i zawodowym.

Moc pozytywnego myślenia w biznesie dostarcza każdemu z nas praktycznych sposóbów rozwinięcia i faktycznego wzmocnienia dziesięciu cech osoby myślącej pozytywnie. Nasze wyniki niechybnie osiągną nowe poziomy, kiedy dowiemy się, w jaki sposób pokonać negatywne bariery związane z naszymi postawami, takie jak strach, brak pewności siebie i niska samoocena, a w zamian rozwijać cechy, które charakteryzują osobę myślącą pozytywnie: optymizm, entuzjazm, wiarę, prawość, odwagę, pewność siebie, determinację, cierpliwość, spokój i skupienie.

Moc pozytywnego myślenia w biznesie zachęca nas do skoncentrowania się na obiektywnym, racjonalnym myśleniu. W rezultacie zwiększa się zdolność skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i trudnymi ludźmi, zarówno w środowisku biznesowym, jak i w życiu osobistym.

Rozdziały:

Część I. Pozytywne myślenie – za i przeciw
Rozdział 1. Program zwycięstwa
Rozdział 2. Co to znaczy myśleć pozytywnie

Część II. Od destruktywnych myśli do pozytywnych celów
Rozdział 3. Jak działa umysł
Rozdział 4. Źródło negatywnych myśli
Rozdział 5. Wyznaczanie pozytywnych celów biznesowych, afirmacje i wizualizacja

Część III . Siła pobudzająca
Rozdział 6. Dziesięć cech osoby myślącej pozytywnie
Rozdział 7. Siła środkująca
Rozdział 8. Siła podnosząca
Rozdział 9. Siła napędowa
Rozdział 10. Siła przytrzymująca

Pomoce: Arkusz roboczy „Wyzwania w życiu zawodowym”

Cena:    29.90   25.42zł


Moc pozytywnego myślenia w biznesieKsiążka informatyczna: Moc pozytywnego myślenia w biznesie
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.