księgarnia informatyczna aton.pl

Mniej znaczy więcej Nowa koncepcja bogactwa

Wydawnictwo Onepress

Cena:    37.00   9.25zł

Mniej znaczy więcej Nowa koncepcja bogactwa


Autor: Bruce Piasecki

ISBN: 978-83-246-5182-5

Ilość stron: 200

Data wydania: 06/2013

Oprawa: Miękka

Format: 158x235

Wydawnictwo: Onepress


Zaktualizowana droga do bogactwa

„Droga do bogactwa wiedzie przez oszczędność i przedsiębiorczość”, zwykł mawiać Benjamin Franklin. Dziś, po ostatnich skandalach biznesowych i przekrętach finansowych wielu wpływowych ludzi i mnóstwo potężnych organizacji (od rządów do międzynarodowych korporacji) zadaje sobie pytanie o to, jak osiągnąć więcej za mniej. Szukają nowych wartości i powrotu do równowagi. Niestety, wiele z tego, czego nauczyliśmy się w biznesie o logice rozwoju rynków, w chwili obecnej jest po prostu przestarzałe. Poszukujemy więc nowych dróg, jednocześnie wracając do korzeni.

Ta książka jest zarówno niezwykłą lekcją historii, jak i futurystycznym manifestem. Porusza niewygodne tematy, które większość z nas wolałaby zamieść pod dywan. Jest intelektualnym wyzwaniem i pełną humoru przygodą. Przypatruje się bogactwu złożonych powiązań, łączących oszczędność i konkurencyjność oraz innowacyjność i dyplomację z bogactwem. W czasie tej podróży zobaczysz i zrozumiesz, jak można lepiej wykorzystywać osobiste i korporacyjne zasoby, by Twoja przyszłość na powrót stała się świetlista.

Oto książka, która w sposób inteligentny i rzeczowy wnosi wkład w literaturę na temat globalizacji, rozwoju produktu, zarządzania zmianą i ogólnego zarządzania, jak również dzieli się oryginalnymi przemyśleniami na temat rosnącej roli, jaką zagadnienia zrównoważonego rozwoju i energii odgrywają w konkurencyjności. Autor dzieli się z nami swoimi genialnymi w swojej prostocie pomysłami dotyczącymi sposobów zrównoważenia znaczenia pieniędzy, ludzi i zasad, a jego uwagi można zastosować zarówno na poziomie globalnym, jak i jednostkowym.

Spójrz na zasady konkurencyjnej oszczędności poprzez pryzmat:

  • dynamiki społeczeństwa i biznesu w najbliższej przyszłości,
  • osobistej zapobiegliwości,
  • autentyzmu kierownictwa,
  • trwałości (a nie jednorazowości) produktu,
  • stabilności rynku w czasach globalizacji,
  • czynników sprzyjających bezpieczeństwu kulturowemu,
  • ciągłości biznesowej,
  • reguł powstawania bogactwa.

Spis treści:
Konkurencja a plątanina potrzeb społecznych. Wstęp (21)

CZĘŚĆ I. KONKURENCJA A PLĄTANINA POTRZEB SPOŁECZNYCH
Rozdział 1. W towarzystwie półgłówków (41)
Rozdział 2. Niedostatek a kreatywność (65)

CZĘŚĆ II. NIEPOWSTRZYMANA OSZCZĘDNOŚĆ
Rozdział 3. Sztuka konkurencyjnej oszczędności (89)
Rozdział 4. Mniej znaczy więcej (111)

CZĘŚĆ III. BLISKO PRZYSZŁOŚCI
Rozdział 5. Próżniak w mieście (149)
Rozdział 6. Czas pokaże (185)
O autorze (195)
Inne publikacje Bruce'a Piaseckiego (197)

Cena:    37.00   9.25zł


Mniej znaczy więcej Nowa koncepcja bogactwaKsiążka informatyczna: Mniej znaczy więcej Nowa koncepcja bogactwa
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.