|
|||
Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkownikówWydawnictwo DifinCena: Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat ISBN: 978-83-8085-204-4 Ilość stron: 166 Data wydania: 06/2016 Oprawa: Miękka Format: 16.0x22.9 Wydawnictwo: Difin Książka przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników. Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych. Spis treści: ROZDZIAŁ 1. Media społecznościowe na rynku międzynarodowym ROZDZIAŁ 2. Badania na rynku międzynarodowym ROZDZIAŁ 3. Znaczenie mediów społecznościowych z perspektywy indywidualnych użytkowników – wyniki badań międzynarodowych Podsumowanie Książka informatyczna: Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |