|
|||
Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencjąWydawnictwo Wolters KluwerCena: 49.00zł Autor: Janelle Barlow, Paul Stewart ISBN: 978-83-264-3176-0 Ilość stron: 236 Data wydania: 01/2014 Format: 176 x 250 mm Wydawnictwo: Wolters Kluwer Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania: Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces. Spis treści: Wprowadzenie: Obsługa markowa czy niemarkowa 16 Część I. Budowanie świadomości marki połączone z obsługą klienta 29 Część II. Markowa obsługa klienta w DNA twojej organizacji 105 Część III. Narzędzia markowej obsługi klienta 177 Książka informatyczna: Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |