księgarnia informatyczna aton.pl

Marketing Koncepcja skutecznych działań

Wydawnictwo PWE

Cena:    69.90zł

Marketing Koncepcja skutecznych działań


Autor: Lechosław Garbarski

ISBN: 978-83-208-1947-2

Ilość stron: 356

Data wydania: 06/2011

Format: 16.0x23.5cm

Wydawnictwo: PWE


Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych.

Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści.
 
Książka jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.
 
Rozdziały:
 
Część I. Wprowadzenie
Rozdział 1: Istota Marketingu, Lechosław Garbarski
Rozdział 2: Rola Marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych, Magdalena Krzyżanowska
Rozdział 3: Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej, Magdalena Krzyżanowska
 
Część II. Odkrywanie szans rynkowych
Rozdział 4: Analiza warunków działania, Teresa Taranko
Rozdział 5: Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych, Beata Marciniak
Rozdział 6: Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, Lechosław Garbarski
Rozdział 7: Zachowania konkurentów, Magdalena Krzyżanowska
 
Część III. Wybór obszaru i koncepcji działania
Rozdział 8: Segmentacja rynku, Lechosław Garbarski
Rozdział 9: Wybór rynku docelowego, Lechosław Garbarski
Rozdział 10: Pozycjonowanie, Lechosław Garbarski
 
Część IV. Wykorzystywanie instrumentów marketingu
Rozdział 11: Decyzje związane z produktem i marką, Teresa Taranko
 
Część IV: Wykorzystywanie instrumentów marketingu. Wykorzystanie koncepcji cyklu życia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstwa
Rozdział 12: Decyzje związane z kształtowaniem cen, Radosław Baran
Rozdział 13: Decyzje związane z dystrybucją, Radosław Baran
Rozdział 14: Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej, Adam Czarnecki
Rozdział 15: Kształtowanie struktury marketingu-mix, Adam Czarnecki
 
Część V. Kształtowanie efektywności działań marketingowych
Rozdział 16: Koszty i efekty działań marketingowych, Radosław Baran
Rozdział 17: Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej, Beata Marciniak
Rozdział 18: Plan marketingowy, Teresa Taranko

Cena:    69.90zł


Marketing Koncepcja skutecznych działańKsiążka informatyczna: Marketing Koncepcja skutecznych działań
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.