księgarnia informatyczna aton.pl

Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami

Wydawnictwo HELION

Cena:    49.00zł

Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami


Autor: Jon Reed

ISBN: 978-83-246-3759-1

Ilość stron: 272

Data wydania: 06/2012

Format: 158x235

Wydawnictwo: HELION


Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci.

Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci?

Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.

Zacznij od:

  • zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google
  • prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego
  • tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek
  • promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter

Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.

Rozdziały:

Część I. Przede wszystkim strategia
Rozdział 1. Podstawy marketingu internetowego (19)

Rozdział 2. Twój plan marketingu internetowego (31)

Część II. Przejdź do trybu online
Rozdział 3. Obecność w sieci
Jak stworzyć stronę WWW bez żadnej wiedzy technicznej (45)
Rozdział 4. Wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania
Jak poprawić widoczność firmy w Google (63)
Rozdział 5. Budowanie relacji drogą e-mailową
Jak zbudować listę adresową, nie irytując przy tym ludzi (77)

Część III. Bądź choć odrobinę kreatywny
Rozdział 6. Tworzenie bloga
Jak zapracować sobie na zaufanie i reputację oraz jak wygenerować ruch (93)
Rozdział 7. Zarabianie na podcastach
Jak zdobyć wiernych słuchaczy (109)
Rozdział 8. Światła, kamera, akcja!
Jak niedrogo wyprodukować internetowy materiał wideo (123)
Rozdział 9. Nie mów, tylko pokaż
Jak zaprezentować swoją firmę w serwisie wymiany zdjęć (141)

Część IV. Otwórz się na innych
Rozdział 10. Budowanie społeczności
Jak wybierać networkingowe serwisy społecznościowe i jak z nich korzystać (155)
Rozdział 11. Gromadzenie fanów na Facebooku
Jak wykorzystać największy serwis społecznościowy na świecie (165)
Rozdział 12. LinkedIn źródłem wiarygodności
Jak przenieść networking biznesowy do sieci (181)
Rozdział 13. Twitter i Ty
Jak wykorzystać potencjał internetu "na żywo" w celu gromadzenia odbiorców (201)
Rozdział 14. Witaj w matriksie!
Jak zarabiać prawdziwe pieniądze w wirtualnym świecie (225)
Rozdział 15. Przekazywanie treści
Jak dać się odkryć w serwisach z zakładkami (235)

Część V. Zapewnij sobie pomoc
Rozdział 16. Potrzebujesz konsultanta?
Jak znaleźć kogoś, kto pomoże Ci urzeczywistnić Twoją wizję (253)

Dodatek A. Marketing internetowy od A do Z (263)

Cena:    49.00zł


Marketing internetowy Szybkie łącze z klientamiKsiążka informatyczna: Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.