|
|||
Marketing internetowy Szybkie łącze z klientamiWydawnictwo HELIONCena: 49.00zł Autor: Jon Reed ISBN: 978-83-246-3759-1 Ilość stron: 272 Data wydania: 06/2012 Format: 158x235 Wydawnictwo: HELION Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci. Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet. Zacznij od:
Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci. Rozdziały: Część I. Przede wszystkim strategia Część II. Przejdź do trybu online Część III. Bądź choć odrobinę kreatywny Część IV. Otwórz się na innych Część V. Zapewnij sobie pomoc Dodatek A. Marketing internetowy od A do Z (263) Książka informatyczna: Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |