|
|||
Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?Wydawnictwo CEDEWUCena: Autor: Monika Boguszewicz-Kreft ISBN: 978-83-7556-556-0 Ilość stron: 302 Data wydania: 04/2013 (wydanie 2) Format: 16.5x23.5cm Wydawnictwo: CEDEWU Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski. Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów: W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności. To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Nigdy bowiem jeszcze wiedza psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu. W marketingu doświadczeń: Pokazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disney?a, na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Spis treści: Rozdział 1. Doświadczenie jako propozycja wartości dla klienta w przedsiębiorstwach usługowych Rozdział 2. Emocje i inne stany afektywne jako kluczowy element doświadczenia Rozdział 3. Wybrane zagadnienia związane z kreowaniem doświadczenia Rozdział 4. Kreowanie doświadczeń zapadających w pamięć Rozdział 5. Zarządzanie marketingiem doświadczeń w praktyce - przykłady aplikacji Książka informatyczna: Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów? |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |