księgarnia informatyczna aton.pl

Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?

Wydawnictwo CEDEWU

Cena:    58.00   46.40zł

Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?


Autor: Monika Boguszewicz-Kreft

ISBN: 978-83-7556-556-0

Ilość stron: 302

Data wydania: 04/2013 (wydanie 2)

Format: 16.5x23.5cm

Wydawnictwo: CEDEWU


Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski.

Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów:
- o szybko zmieniających się wymaganiach,
- pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany,
- dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju.

W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności.

To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Nigdy bowiem jeszcze wiedza psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu.

W marketingu doświadczeń:
- oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,
- traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,
- stosuje nowatorskie metody zarządcze.

Pokazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disney?a, na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.

Spis treści:

Rozdział 1. Doświadczenie jako propozycja wartości dla klienta w przedsiębiorstwach usługowych
1.1. Tradycyjne sposoby oddziaływania na klienta w marketingu usług 9
1.1.1. Istota i szczególne cechy usług 9
1.1.2. Klasyfikacja usług 16
1.1.3. Specyfika marketingu usług 25
1.2. Doświadczenie - nowy paradygmat marketingu 36
1.3. Istota i komponenty doświadczenia 56

Rozdział 2. Emocje i inne stany afektywne jako kluczowy element doświadczenia
2.1. Istota i funkcje emocji
2.2. Klasyfikacja i rodzaje emocji 83
2.3. Czynniki wpływające na emocje 89
2.4. Funkcjonowanie emocji 98
2.5. Emocje a inne stany afektywne 109

Rozdział 3. Wybrane zagadnienia związane z kreowaniem doświadczenia
3.1. Asymetria zależności pomiędzy usługodawcą a usługobiorcą 119
3.2. Sytuacja błędu w usłudze 142

Rozdział 4. Kreowanie doświadczeń zapadających w pamięć
4.1. Proces zarządzania doświadczeniem 161
4.2. Uczestnicy i elementy doświadczenia 181
4.2.1. Pracownicy jako kluczowi uczestnicy tworzenia doświadczenia 181
4.2.1.1. Znaczenie i rola pracowników 181
4.2.1.2. Zarządzanie pracownikami 195
4.2.2. Klienci - współtwórcy doświadczenia 206
4.2.3. Proces świadczenia usługi 219
4.2.4. Aspekty fizyczne jako element doświadczenia 237

Rozdział 5. Zarządzanie marketingiem doświadczeń w praktyce - przykłady aplikacji
5.1. Obszary zastosowania marketingu doświadczeń 247
5.2. Studia przypadków 252
5.2.1. Disney 252
5.2.2. Avis 258
5.2.3. Starbucks 263
5.2.4. Planetree 269

Cena:    58.00   46.40zł


Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?Książka informatyczna: Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.