księgarnia informatyczna aton.pl

Marketing dla studentów kierunków technicznych

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Cena:    59.00   47.20zł

Marketing dla studentów kierunków technicznych


Autor: Tony Curtis

ISBN: 978-83-264-7999-1

Ilość stron: 484

Data wydania: 02/2015 (wydanie 3)

Format: 176 x 250 mm

Wydawnictwo: Wolters Kluwer


W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
• współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
• elementy marketing-mix,
• główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.

Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.

Lektura obowiązkowa dla każdego, kto wybrał fakultet z biznesu lub marketingu, a także solidna podstawa strategii marketingowej dla studentów MBA, którzy ukończyli studia naukowo-techniczne.

Spis treści:

Część pierwsza. Wprowadzenie w kontekst marketingu
Rozdział 1. Czym jest marketing i do czego służy?
Rozdział 2. System marketingowy
Rozdział 3. Współczesne kwestie i konteksty marketingowe

Część druga. Narzędzia marketingowe
Rozdział 4. Produkt
Rozdział 5. Cena
Rozdział 6. Strategia dystrybucji
Rozdział 7. Promocja
Rozdział 8. Mieszanka marketingowa dla usług: ludzie, świadectwo materialne i proces

Część trzecia. Niezbędne umiejętności
Rozdział 9. Zbieranie informacji i zarządzanie nimi
Rozdział 10. Marketing a finanse
Rozdział 11. Zarządzanie ludźmi
Rozdział 12. Zarządzanie projektami
Rozdział 13. Konsulting

Część czwarta. Synteza
Rozdział 14. Rozwój nowych produktów
Rozdział 15. Jakość rynkowa
Rozdział 16. Plan marketingowy

Cena:    59.00   47.20zł


Marketing dla studentów kierunków technicznychKsiążka informatyczna: Marketing dla studentów kierunków technicznych
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.