|
|||
Marketing dla studentów kierunków technicznychWydawnictwo Wolters KluwerCena: Autor: Tony Curtis ISBN: 978-83-264-7999-1 Ilość stron: 484 Data wydania: 02/2015 (wydanie 3) Format: 176 x 250 mm Wydawnictwo: Wolters Kluwer W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.: Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto wybrał fakultet z biznesu lub marketingu, a także solidna podstawa strategii marketingowej dla studentów MBA, którzy ukończyli studia naukowo-techniczne. Spis treści: Część pierwsza. Wprowadzenie w kontekst marketingu Część druga. Narzędzia marketingowe Część trzecia. Niezbędne umiejętności Część czwarta. Synteza Książka informatyczna: Marketing dla studentów kierunków technicznych |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |