|
|||
Marketing dla inżynierów naukowców i technologówWydawnictwo Wolters KluwerCena: Autor: Tony Curtis ISBN: 978-83-264-1184-7 Ilość stron: 484 Data wydania: 03/2011 Format: 17.0x24.0cm Wydawnictwo: Wolters Kluwer Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego. Wszystko, o czym powinni wiedzieć inżynierowie Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe. Dla każdego, kto studiuje biznes i marketing To właśnie inżynierowie, technolodzy i naukowcy najwięcej zyskują na szkoleniach z marketingu. Cenne jest zwłaszcza ich strukturalne i analityczne podejście, które wraz z nastawieniem na klienta i innowacyjnym stosunkiem do rynku może tworzyć zestaw umiejętności niezbędnych do skutecznego przywództwa. Rozdziały: Część pierwsza. Wprowadzenie w kontekst marketingu Część druga. Narzędzia marketingowe Część trzecia. Niezbędne umiejętności Część czwarta. Synteza Książka informatyczna: Marketing dla inżynierów naukowców i technologów |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |