księgarnia informatyczna aton.pl

Marka przywództwa

Wydawnictwo MT Biznes

Cena:    39.90   33.92zł

Marka przywództwa


Autor: Dave Ulrich, Norman Smallwood
ISBN: 978-83-621-9551-0
Ilość stron: 304
Data wydania: 10/2010
Format: 15.0x22.5cm
Wydawnictwo: MT Biznes


Motto marki Wal-Marta – „codziennie niskie ceny” – jest skierowane do rodzin. Nie jest przypadkiem, że menedżerowie tej sieci znani są z  nieustannego zwracania uwagi na koszty. Firma Apple to innowacyjność i  eleganckie wzornictwo, a jej liderzy charakteryzują się kreatywnym myśleniem i dostarczaniem najbardziej zaawansowanych produktów i usług.

Czy twoi liderzy efektywnie przyczyniają się do spełniania obietnic danych przez firmę klientom i inwestorom? Jeżeli tak, to twoja firma ma markę przywództwa, która wyróżnia ją w oczach klientów i inwestorów.

Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i  inwestorów były zaspokojone.

W Marce przywództwa Ulrich i Smallwood pokazują przewagę tej marki nad marką korporacyjną. Za pomocą wiarygodnych danych udowadniają, że organizacja, której liderzy ucieleśniają pożądaną markę, będzie miała wyższą wartość rynkową niż firmy konkurencyjne. Innymi słowy, marka przywództwa jest źródłem realnej wartości, a autorzy po raz pierwszy pokazują krok po kroku, jak ją stworzyć.

Struktura książki oparta jest na sześciu krokach budowania marki przywództwa; poszczególne rozdziały mówią o tym jak:
•    stworzyć cel dla marki przywództwa
•    ocenić liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką
•    zmierzyć zwrot z inwestycji w markę przywództwa
•    zbudować świadomość marki przywództwa u kluczowych interesariuszy

Każdy rozdział zawiera praktyczne narzędzia oraz metody oceny, by pomóc monitorować postępy w budowaniu marki przywództwa członkom zarządów, menedżerom wysokiego szczebla, profesjonalistom HR i innym osobom zaangażowanym w jej kreowanie.

Rozdziały:
1. Budowanie marki przywództwa
2. Cel kreowania marki przywództwa
3. Opracowanie deklaracji marki przywództwa
4. Ocena liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką
5. Inwestowanie w markę przywództwa
6. Mierzenie zwrotu z inwestycji w markę przywództwa
7. Budowanie świadomości marki przywództwa
8. Utrwalanie marki przywództwa
9. Osobista marka przywództwa
Aneks A. Kryteria dla marki firmy
Aneks B. Firmy mające markowe przywództwo
Przypisy

Cena:    39.90   33.92zł


Marka przywództwaKsiążka informatyczna: Marka przywództwa
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.