księgarnia informatyczna aton.pl

Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II

Wydawnictwo Onepress

Cena:    49.00   24.50zł

Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II


Autor: Tony Buzan, Chris Griffiths

ISBN: 978-83-283-2227-1

Ilość stron: 264

Data wydania: 06/2016

Oprawa: Miękka

Format: 168x237

Wydawnictwo: Onepress


Tony nie wynalazł mózgu, ale wynalazł do niego instrukcję!.

• Najdoskonalsze „oprogramowanie” biznesowe, czyli nieoceniona rola map myśli w Twojej firmie
• Działania biznesowe, czyli planowanie, negocjacje i zarządzanie projektami za pomocą map myśli
• Lepsze myślenie biznesowe, czyli innowacyjność, przywództwo i strategia w kontekście map myśli
• Uzyskiwanie świetnych wyników, czyli wykorzystanie map myśli w marketingu i przy wyznaczaniu celów

W czasach gwałtownej ekspansji internetu i upowszechniania się komputerów niemal wszyscy ludzie biznesu uważali, że gigantyczna ilość informacji, które będzie można gromadzić i wykorzystywać, pomoże im w prowadzeniu interesów.

Niestety, szybko okazało się, że epoka informacyjna jest w rzeczywistości epoką przeciążenia informacyjnego, wykorzystanie zgromadzonych danych przerasta możliwości najtęższych umysłów, a kluczem do sukcesu jest w istocie umiejętność sensownego przetwarzania informacji. Nastała epoka inteligencji, a jednym z najważniejszych narzędzi potrzebnych w tej epoce są właśnie mapy myśli.

Mapowanie myśli opiera się na rozrysowywaniu konkretnego problemu w postaci schematu, w którym od centralnej idei odchodzą związane z nią pomysły i skojarzenia, a także problemy i uwarunkowania. Nielinearny sposób zapisu pozwala dostrzec różne nieoczywiste powiązania, kreatywnie podejść do trudności i szybko znaleźć wyjście z każdej sytuacji.

Pamiętaj, że Twój mózg nie myśli sekwencyjnie, a rysunek pozwala mu znacznie łatwiej dokonywać całościowej analizy zagadnienia. Sprawdź, jak mapy myśli mogą zmienić Twój sposób myślenia i jak szybko przyniesie to rewolucyjne efekty. Wykorzystaj kartkę i długopis albo program iMindMap!

• Jak mapy myśli pomogą Ci w biznesie
• Czym jest mapa myśli i jak ją stworzyć
• Mapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniach
• Zarządzanie czasem i sprawna organizacja
• Mapowanie myśli na potrzeby negocjacji
• Mapowanie udanych prezentacji
• Mapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektami
• Mapy myśli a przywództwo
• Mapowanie myśli a generowanie pomysłów i innowacyjność
• Mapowanie myśli a myślenie strategiczne
• Mapy myśli a sprzedaż i marketing
• Mapy myśli a wyznaczanie celów i afirmacja zmian

Mapy myśli - Twoja przepustka do kreatywności w biznesie.

Spis treści:

CZĘŚĆ 1. Mapy myśli: najdoskonalsze "oprogramowanie" biznesowe
1. Czym jest mapa myśli? (2)
2. Jak stworzyć mapę myśli? (19)
3. Mapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniach (34)

CZĘŚĆ 2. Mapowanie myśli w ramach podstawowych działań biznesowych
4. Zarządzanie czasem i sprawna organizacja (64)
5. Mapowanie myśli na potrzeby negocjacji (86)
6. Mapowanie udanych prezentacji (106)
7. Mapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektami (124)

CZĘŚĆ 3. Mapowanie myśli w celu usprawnienia myślenia biznesowego
8. Mapy myśli a przywództwo (144)
9. Mapowanie myśli a generowanie pomysłów i innowacyjność (165)
10. Mapowanie myśli a myślenie strategiczne (182)

CZĘŚĆ 4. Mapowanie myśli w celu uzyskiwania lepszych wyników
11. Mapy myśli a sprzedaż i marketing (218)
12. Mapy myśli a wyznaczanie celów i afirmacja zmian (232)
Zakończenie (251)
Dodatek (256)

Cena:    49.00   24.50zł


Mapy myśli dla biznesu. Wydanie IIKsiążka informatyczna: Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.