|
|||
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramówWydawnictwo HELIONCena: Autor: Jim Kalbach ISBN: 978-83-283-2931-7 Ilość stron: 376 Data wydania: 02/2017 Oprawa: Miękka Format: 230x170 Wydawnictwo: HELION Skupienie się organizacji na wewnętrznych procesach biznesowych może pomóc w uzyskaniu płynnej współpracy między poszczególnymi jej działami. Jeśli jednak mimo osiągnięcia takiej płynności klienci wciąż odczuwają frustrację i niezadowolenie z otrzymanego produktu czy usługi, oznacza to, że pojawił się poważny problem. Aby go rozwiązać, trzeba zmodyfikować sposób działania firmy, tak aby możliwe stało się spełnienie oczekiwań jej klientów. Diagramy synchronizacji i mapowanie wrażeń są doskonałą drogą do zdobycia wiedzy, co w tym celu należy zrobić. Niniejsza książka jest wnikliwym i praktycznym podręcznikiem projektowania wrażeń użytkownika. Będzie niezastąpionym poradnikiem dla każdego, kto chce w swojej firmie uzyskać synchronizację świadomości organizacji z faktycznymi doświadczeniami jej klientów. Pokazano tu, jak oceniać swoją pozycję sprzedażową, jak osiągnąć synchronizację zespołów i poziomów organizacji, i wreszcie, jak posłużyć się wizualizacjami jako wspólnymi ramami odniesienia. Przedstawiono diagramy, które stanowią doskonały sposób wizualizowania wrażeń klientów. Dzięki opisanym tu narzędziom zaproponowanie udoskonaleń w działaniu firmy przyjdzie o wiele łatwiej. Najważniejsze zagadnienia omówione w książce: Mapowanie wrażeń — z tego korzystają skuteczni szefowie i właściciele firm! Jim Kalbach specjalizuje się w projektowaniu doświadczeń użytkowników i w architekturze informacji. Jest uznanym autorem i doradcą strategicznym. Współpracuje z takimi korporacjami, jak eBay, Audi, SONY, Citrix, Elsevier Science czy LexisNexis. Kalbach wiele lat organizował coroczną konferencję społeczności architektów informacji European Information Architecture. Był również członkiem organu doradczego Information Architecture Institute w latach 2005 i 2007. Spis treści: ROZDZIAŁ 1. Wprowadzenie do diagramów synchronizacji (3) ROZDZIAŁ 2. Podstawy mapowania wrażeń klienta (19) ROZDZIAŁ 3. Wizualizacja strategicznej wizji (47) ROZDZIAŁ 4. Inicjowanie: organizacja procesu mapowania (81) ROZDZIAŁ 5. Badanie wrażeń (107) ROZDZIAŁ 6. Kreślenie diagramów (137) ROZDZIAŁ 7. Synchronizacja: projektowanie wartości (175) ROZDZIAŁ 8. Wizualizacja przyszłych wrażeń (203) ROZDZIAŁ 9. Schematy usług (227) ROZDZIAŁ 10. Mapy ścieżki klienta (249) ROZDZIAŁ 11. Mapy wrażeń (273) ROZDZIAŁ 12. Diagramy modelu mentalnego (295) ROZDZIAŁ 13. Mapy przestrzenne i modele ekosystemu (321) Źródła (342) Książka informatyczna: Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |