|
|||
Komercjalizacja produktów żywnościowychWydawnictwo PWECena: Autor: Bogdan Sojkin ISBN: 978-83-208-2026-3 Ilość stron: 248 Data wydania: 04/2012 Format: 16.2x23.7cm Wydawnictwo: PWE We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce. Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także studentów ekonomii, zarządzania, marketingu. Rozdziały: Rozdział 1. Komercjalizacja produktu jako proces rynkowy Rozdział 2. Uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie Rozdział 3. Komercjalizacja innowacji produktowych w przedsiębiorstwach na polskim rynku produktów żywnościowych Rozdział 4. Konsument jako determinanta procesu komercjalizacji produktu żywnościowego Rozdział 5. Modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce Książka informatyczna: Komercjalizacja produktów żywnościowych |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |