|
|||
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesuWydawnictwo HELIONCena: Autor: Scott Stratten, Alison Kramer ISBN: 978-83-246-9103-6 Ilość stron: 200 Data wydania: 10/2014 Format: 115x170 Wydawnictwo: HELION Czy można zautomatyzować autentyczność? Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty naszpikowane hashtagami. Newslettery wysyłane coraz częściej do coraz większej grupy odbiorców. Mobilne narzędzia marketingowe kuszą wszystkich właścicieli firm. Są stosunkowo tanie, proste w użyciu i pozornie pozwalają na dotarcie do mnóstwa ludzi. Szkoda tylko, że zamiast działać – wkurzają. A czasem nawet zabijają małe kotki! Mobilny marketing ma ogromny potencjał. Problem w tym, że zepsuliśmy go, zanim zdążyliśmy się o tym przekonać. Jest wykorzystywany nachalnie, błędnie i bez opamiętania. Nie zajdziesz daleko, jeśli będziesz robić właściwie kilka rzeczy, a niewłaściwie całą resztę. Nie skanuj kodu QR, tylko sięgnij po tę książkę. To pozycja obrazkowa dla tych, którzy tekstu mają już powyżej uszu. Dowiedz się, czego nie należy robić, i przeczytaj kilka bystrych uwag na temat błędów, których możesz uniknąć. Nie pozwól, by Twoje decyzje zabijały małe kotki. Unikaj takich wpadek, jak: Pozwól kotkom żyć. Spis treści: Książka informatyczna: Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |