|
|||
Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezentWydawnictwo Wolters KluwerCena: 69.00zł Autor: Janelle Barlow , Claus Moller ISBN: 978-83-264-1533-3 Ilość stron: 244 Data wydania: 12/2011 Format: 176 x 250 mm Wydawnictwo: Wolters Kluwer Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom. • Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce. Najpotężniejszym narzędziem w zdobywaniu rynku jest bowiem dobra opinia klientów. Przyciągamy klienta do firmy, jeśli profesjonalnie podchodzimy do jego zgłoszeń reklamacyjnych. Koszt pozyskania nowego klienta jest ponad pięć razy większy niż zatrzymania obecnego Klient ma zawsze rację to lektura dla każdego przedsiębiorcy i menadżera, któremu zależy na budowaniu dobrych i długotrwałych relacji z klientem oraz na kreowaniu wizerunku przyjaznej firmy. Zadowolony klient zachęci innych do skorzystania z naszych usług. Rozdziały: Część I. Reklamacje - pomost między organizacją a klientem Część II. Przekuwanie w czyn strategii traktowania reklamacji jako prezentu Część III. Wyrażanie i przyjmowanie krytycznych uwag. Osobista strona reklamacji Książka informatyczna: Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |