księgarnia informatyczna aton.pl

Java Rusz głową Wydanie 2 (Head First Java)

Wydawnictwo HELION

Cena:    97.00   70.81zł

Java Rusz głową Wydanie 2 (Head First Java)


Autor: Kathy Sierra, Bert Bates

ISBN: 978-83-246-2773-8

Ilość stron: 720

Data wydania: 11/2010

Oprawa: Miękka

Format: 200x230

Wydawnictwo: HELION


Jeśli chcesz poznać Javę, nie szukaj dalej - oto pierwsza książka techniczna z graficznym interfejsem użytkownika.
  • Obejmuje Javę 5.0

Technologie oparte na Javie są wszędzie — jeśli piszesz oprogramowanie i jeszcze nie poznałeś Javy, nadszedł czas, by ruszyć głową!

Otwórz się na Javę i projektowanie obiektowe. Przystąp do nauki unikalną metodą, wykraczającą poza suche opisy składni oraz sposobów omijania codziennie spotykanych raf programistycznych. To doskonały podręcznik dla osób, które lubią uczyć się nowych języków programowania i nie mają wykształcenia informatycznego lub programistycznego. Zostań fantastycznym programistą i zdobądź wiedzę kompletną: od tworzenia obiektów, po graficzny interfejs użytkownika (GUI), obsługę wyjątków (błędów) oraz komunikację sieciową (gniazda) i wielowątkowość, a nawet pakowanie grupy plików klasowych w jeden plik instalacyjny.

Naprzód, głowo! Nikt ci tego nie potrafił wytłumaczyć? Wydaje Ci się, że to problem nie na Twoją głowę? Nie potrzebujesz elektrowstrząsów, żeby pobudzić swój mózg do aktywnego działania. Tylko żadnych gwałtownych gestów! Usiądź wygodnie, otwórz książkę, dopiero teraz się zacznie. Na początek — rusz głową!

Precz z nudnymi wykładami i zakuwaniem bez zrozumienia! Nauka to znacznie więcej niż tylko czytanie suchego tekstu. Twój mózg jest niczym głodny rekin, cały czas prący naprzód w poszukiwaniu nowej, apetycznej przekąski. Jak karmimy Twój wygłodniały umysł?

Używamy rysunków, bo obraz wart jest 1024 słów. Stosujemy powtórzenia, by zakodować na stałe dane w Twojej chłonnej głowie. Oddziałujemy na emocje, jesteśmy nieprzewidywalni, zaskakujący i zabawni. Stawiamy przed Tobą wyzwania i zadajemy pytania, które angażują Cię w proces studiowania przedstawianych zagadnień. Cały czas pobudzamy Twój umysł do aktywnego działania, zmuszamy go do posłuszeństwa… a za ciężką pracę nagrodzimy go smakowitym ciasteczkiem w postaci wiedzy — wisienka gratis!

Rozgryź to sam!

  • Klasy i obiekty
  • Typy danych
  • Pierwszy program w Javie
  • Java API
  • Programowanie obiektowe — dziedziczenie, polimorfizm, interfejsy i klasy abstrakcyjne
  • Metody
  • Obsługa wyjątków
  • Graficzny interfejs użytkownika
  • Operacje wejścia-wyjścia
  • Programowanie sieciowe i RMI

Rozdziały:
1. Przełamując zalew początkowych trudności
2. Wycieczka do Obiektowa
3. Poznaj swoje zmienne
4. Jak działają obiekty?
5. Supermocne metody
6. Korzystanie z biblioteki Javy
7. Wygodniejsze życie w Obiektowie
8. Poważny polimorfizm
9. Życie i śmierć obiektu
10. Liczby mają znaczenie
11. Ryzykowne działania
12. Historia bardzo graficzna
13. Popracuj nad Swingiem
14. Zapisywanie obiektów
15. Nawiąż połączenie
16. Struktury danych
17. Rozpowszechnij swój kod
18. Przetwarzanie rozproszone

A Ostatnie doprawianie kodu
B Dziesięć najważniejszych zagadnień, które niemal znalazły się w tej książce...

Cena:    97.00   70.81zł


Java Rusz głową Wydanie 2 (Head First Java)Książka informatyczna: Java Rusz głową Wydanie 2 (Head First Java)
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.