|
|||
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnychWydawnictwo HELIONCena: Autor: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham ISBN: 978-83-246-3986-1 Ilość stron: 168 Data wydania: 08/2012 Oprawa: Miękka Format: 168x237 Wydawnictwo: HELION Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów. Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć? Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.
Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji. Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło. Rozdziały: 1. Podstawy (15)
2. Motywacja gracza (27)
3. Mechanika gier: zwiększanie zaangażowania - część I (43)
4. Mechanika gier: zwiększanie zaangażowania - część II (59)
5. Mechanika i dynamika gier w szczegółach (77)
6. Grywalizacja - studia przypadków (93)
7. Ćwiczenie - pisanie kodu prostej mechaniki gry (107)
8. Ćwiczenie - użycie gotowej platformy do grywalizacji (133)
Książka informatyczna: Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |