księgarnia informatyczna aton.pl

Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Cena:    99.00   79.20zł

Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego


Autor: Ireneusz Matusiak

ISBN: 978-83-264-4282-7

Ilość stron: 336

Data wydania: 07/2013

Oprawa: Twarda

Format: 125 x 176 mm

Wydawnictwo: Wolters Kluwer


Gry komputerowe stanowią fenomen technicznego, kulturowego i artystycznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego, łączący w sobie elementy literatury, filmu, muzyki i sztuki plastycznej. Ich status prawny wciąż jednak nie jest precyzyjnie określony i budzi wiele wątpliwości.

W książce omówiono m.in. takie zagadnienia jak:
• proces ewolucji gier komputerowych,
• cechy charakterystyczne gier komputerowych, wyróżniające je spośród innych utworów multimedialnych,
• "sprzedaż" przedmiotów tzw. własności wirtualnej,
• ochrona awatarów,
• naruszenie prawa do wirtualnego wizerunku.

Walorem opracowania jest jego interdyscyplinarność, odwołania do innych systemów prawnych oraz przedstawienie najnowszego orzecznictwa sądów krajowych i zagranicznych dotyczącego omawianej tematyki.

Adresaci: Praca zawiera wiele cennych wskazówek, które mogą być wykorzystane przez osoby wykonujące zawody prawnicze - w tym sędziów, radców prawnych i adwokatów; pomocna będzie również dla twórców i producentów gier komputerowych oraz dla graczy, zwłaszcza w kwestiach związanych z ich twórczą działalnością w grach typu MMORPG.

Cena:    99.00   79.20zł


Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiegoKsiążka informatyczna: Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.