księgarnia informatyczna aton.pl

Google AdWords Skuteczna kampania reklamowa w internecie

Wydawnictwo HELION

Cena:    39.00   28.47zł

Google AdWords Skuteczna kampania reklamowa w internecie


Autor: Anastasia Holdren

ISBN: 978-83-246-4773-6

Ilość stron: 208

Data wydania: 05/2012

Format: 140x208

Wydawnictwo: HELION


To rozwiązanie po prostu się sprawdza!

Reklama w sieci jeszcze nigdy nie była taka prosta! Wystarczy kilka chwil, aby założyć konto w usłudze Google AdWords i zacząć pozyskiwać nowych klientów dzięki możliwości dotarcia do ponad 80% wszystkich internautów. Zastanawiasz się, czy użytkownicy w ogóle klikają reklamy? Oczywiście! Jedyny warunek - Twój anons nie może drażnić użytkownika. Krótkie reklamy tekstowe, pojawiające się w wyszukiwarce lub w sieci wyszukiwania, są mało inwazyjną, a do tego skuteczną i elastyczną formą promocji! Możesz zorganizować sobie minikampanię za 100 zł lub potężną akcję za nieco większą kwotę.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia pozwalającego błyskawicznie przejść proces konfiguracji konta i uruchomić kampanię reklamową w systemie Google AdWords, znajdziesz je w tej książce. Dowiesz się, jak dobierać słowa kluczowe i je optymalizować oraz jak skonstruować reklamę czy ustawić parametry jej wyświetlania, aby dotarła do Twoich potencjalnych klientów. Zrozumiesz, jak za pomocą elastycznych opcji ustalania stawek i mechanizmów śledzenia dostępnych na platformie AdWords i w narzędziach typu Google Analytics kontrolować koszty, mierzyć skuteczność reklam i obliczać zwrot z inwestycji na reklamę już po kilku godzinach od uruchomienia kampanii. Autorka tej publikacji, Anastasia Holdren, jako jedna z niewielu na świecie posiada certyfikat Authorized AdWords Seminar Leader, dlatego możesz być pewien, że wiedza, którą przekazuje w tej książce, przybliży Cię do sukcesu!

Zacznij przygodę z Google AdWords już dziś.
  • Załóż konto
  • Zasil je środkami finansowymi
  • Skonfiguruj kampanię
  • Przygotuj intrygującą reklamę
  • Zdobądź nowych klientów

Stwórz swoją pierwszą kampanię w Google AdWords i dotrzyj do szerokiego grona klientów, którzy Cię szukają!

Rozdziały:

1. Wprowadzenie (19)
Wprowadzenie do platformy Google AdWords (19)
Gdzie mogą pojawiać się reklamy? (20)
Sieci Google'a (23)
Zakładanie konta w Google'u (26)
Zakładanie konta w AdWordsie (28)
Dostęp do konta (30)
Tworzenie pierwszej kampanii (31)

2. Struktura konta (33)
Budowa konta w AdWordsie (33)
Dlaczego struktura ma znaczenie? (35)
Strategia strukturyzowania konta (37)
Częste pułapki (42)

3. Poruszanie się po koncie (45)
Określanie przedziału czasu (47)
Widok drzewiasty (48)
Rozwijane zakładki (49)
Podział danych na segmenty (51)
Wyszukiwanie informacji w koncie (53)

4. Ustawienia kampanii (55)
Wprowadzenie do ustawień kampanii (55)
Język docelowy (56)
Określanie lokalizacji docelowej (57)
Sieci i urządzenia (63)
Stawki i budżet (65)
Dodatkowe ustawienia (69)

5. Aukcje (77)
Jak działają aukcje w AdWordsie? (77)
Czym jest Wynik jakości? (79)
Dlaczego jakość ma znaczenie? (80)
Jak przebiega obliczanie Wyniku jakości? (81)
Gdzie znaleźć Wynik jakości? (83)
Jak poprawić Wynik jakości? (86)

6. Słowa kluczowe (89)
Jaka jest rola słów kluczowych na aukcjach w AdWordsie? (89)
Typy dopasowania słów kluczowych (93)
Wykluczające słowa kluczowe (97)
Reguły tworzenia słów kluczowych i wytyczne redakcyjne (100)
Jak zarządzać słowami kluczowymi? (101)
Jak korzystać z raportu "Zobacz wyszukiwane hasła" (107)
Narzędzie propozycji słów kluczowych (112)
Korzystanie z narzędzia Statystyki wyszukiwarki Google (114)

7. Tworzenie reklam (117)
Wymagania dotyczące tekstu reklam (117)
Zasady tworzenia reklam w AdWordsie (122)
Tworzenie i edytowanie reklam (126)
Jak pisać przekonujące reklamy? (129)
Dynamiczne wstawianie słów kluczowych (132)

8. Wyróżnianie reklam (137)
Rozszerzenia reklam (137)
Rozszerzenia lokalizacji (140)
Rozszerzenia produktów (145)
Linki witryny (148)
Rozszerzenia połączenia (150)

9. Sieć reklamowa (153)
Wprowadzenie do sieci reklamowej (153)
Zakładka Sieci (154)
Zakładka Tematy (156)
Zakładka Odbiorcy (156)
10 porad na temat sieci reklamowej (158)

10. Reklamy w innych formatach (161)
Reklamy graficzne i we Flashu (161)
Reklamy filmowe (164)
Reklamy na urządzenia przenośne (165)

11. Stawki, budżet i rachunki (169)
Przebieg licytacji (169)
Jak ustalić poziom stawki? (177)
Opcje płatności (178)
Kody promocyjne (181)
Fakturowanie miesięczne (183)
Fałszywe kliknięcia (183)

12. Pomiar skuteczności (185)
Konwersje (185)
Śledzenie konwersji (188)
Google Analytics (193)

Cena:    39.00   28.47zł


Google AdWords Skuteczna kampania reklamowa w internecieKsiążka informatyczna: Google AdWords Skuteczna kampania reklamowa w internecie
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.