księgarnia informatyczna aton.pl

Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmy

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Cena:    69.00   51.75zł

Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmy


Autor: Peter Fisk

ISBN: 978-83-264-3161-6

Ilość stron: 304

Data wydania: 01/2014 (wydanie 2)

Oprawa: Twarda

Format: 176 x 250

Wydawnictwo: Wolters Kluwer


Peter Fisk, doświadczony strateg, w swojej kolejnej, inspirującej książce wskazuje główne czynniki decydujące o sukcesie rynkowym.

Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania:
• Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia?
• Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne?
• Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest?
• Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania?
• Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób?
• Co charakteryzuje geniusza biznesu?

Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku.

"Geniusz polega na fuzji - na łączeniu skrajności w taki sposób, aby wspólnie tworzyły coś więcej niż tylko sumę części składowych. Tylko takie połączenia mogą doprowadzić do zbudowania inteligentniejszego i bardziej kreatywnego podejścia do biznesu. Tradycyjny biznes faworyzował zazwyczaj inteligencję kosztem wyobraźni - współczesna sytuacja wymaga odwrócenia tych proporcji".

Spis treści:
Inspiracja     11

CZĘŚĆ PIERWSZA. LEWA I PRAWA PÓŁKULA

Ścieżka 1. Szybki wzrost
Rozwój i przyspieszanie wzrostu firmy     25

Ścieżka 2. Bańki rynkowe
Największe możliwości w szybkim i nietrwałym świecie     57

Ścieżka 3. Przedsiębiorczy liderzy
Od mnichów i czarowników do liderów i menedżerów     77

CZĘŚĆ DRUGA. OD PRZYSZŁOŚCI KU PRZYSZŁOŚCI

Ścieżka 4. Rynki rozwojowe
Znajdowanie najlepszych rynków - dzisiaj i w przyszłości     99

Ścieżka 5. Mądrzejsze strategie
Kształtowanie przyszłości i nieuleganie wpływom     119

Ścieżka 6. Innowacja w biznesie
Patrzenie inaczej, robienie inaczej     141

CZĘŚĆ TRZECIA. Z ZEWNĄTRZ I OD WEWNĄTRZ

Ścieżka 7. Siła konsumenta
Biznes na warunkach klienta     163

Ścieżka 8. Propozycje markowe
Co sprawia, że klienci się angażują     184

Ścieżka 9. Sieci rynkowe
Siła sieci i społeczności konsumenckich     202

CZĘŚĆ CZWARTA. RADYKALNE POMYSŁY, PRAKTYCZNE DZIAŁANIA

Ścieżka 10. Energia dla pracowników
Jak stworzyć najlepsze miejsce pracy     219

Ścieżka 11. Inspiracja zmian
Wprowadzanie i utrwalanie zmian     240

Ścieżka 12. Osiąganie pożądanych wyników
Jak osiągać wyniki - teraz i w przyszłości     260

LABORATORIUM GENIUSZA
Skan biznesu     285
Więcej o geniuszu

Cena:    69.00   51.75zł


Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmyKsiążka informatyczna: Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmy
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.